گزارش تمرین استقلال / شوخی بازیکنان با دیاباته و حضور بازیگر سینما

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ساعت 15:45 امروز (یکشنبه) در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

* فرشید باقری، داریوش شجاعیان و محسن کریمی غایبان تمرین بودند. این 3 بازیکن مصدوم هستند که شجاعیان و کریمی رباط صلیبی پاره کرده و وضعیت باقری نیز برای دیدار با صنعت نفت مشخص نیست.

* شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی استقلال که در دیدار برابر تراکتور زننده 3 گل بود، امروز با استقبال بازیکنان و کادر فنی روبه‌رو شد و آنها با مهاجم بلندقامت خود شوخی می‌کردند.

* تمرین با صحبت‌های استراماچونی آغاز شد و سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان نکاتی در خصوص بازی با صنعت نفت به شاگردانش گوشزد کرد.

* پویا امینی بازیگر سینما و تلویزیون میهمان تمرین آبی‌پوشان بود.

* بازیکنان پس از اینکه خودشان را گرم کردند زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* شخصی در محل تمرین استقلال با یکی از دستیاران استراماچونی صحبت کرد و به او گفت که پسرش فوتبالیست خوبی است و می‌تواند در تمرینات شرکت کند اما دستیار استراماچونی به او گفت که باید در این زمینه با باشگاه هماهنگ کند.

دیدار استقلال - صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، از ساعت 15:30 روز سه شنبه هفته جاری به قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟