حضور ۳۰هزار نفری هواداران تراکتور در ورزشگاه /  رسول خطیبی تشویق شد!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، دیدار حساس دو تیم تراکتور و استقلال در حالی از ساعت ۱۸ امروز آغاز می شود که هواداران تراکتور از ساعت ها قبل خود را به ورزشگاه رسانده اند.

این دیدار مهمترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان است. با اینکه دو ساعت به اغاز بازی زمان باقی مانده است ولی بیش از ۳۰ هزار نفر از هواداران در ورزشگاه حضور دارند.

بیرون ورزشگاه و در مقابل گیت های ورودی نیز ازدحام جمعیت بالا است و به نظر می رسد تا ساعتی دیگر ورزشگاه یادگار امام تبریز به صورت کامل پر می شود.

یکی از نکات جالب توجه بازی امروز تشویق رسول خطیبی توسط هواداران تراکتور است. هواداران پرسپولیس دیشب شعارهایی علیه رسول خطیبی در بازی ماشین سازی برابر پرسپولیس سر دادند و تراکتوری ها امروز در پاسخ به این توهین ها خطیبی را به شدت تشویق می کنند.

هزاران نفر از هوادران تراکتور از شهرهای مختلف استان و همچنین استان های مجاور در راه تبریز هستند تا خود را به ورزشگاه برسانند.

سیل عظیم هواداران تراکتور از شهرهای مختلف استان های شمال غرب کشورمان راهی تبریز شدند تا نبرد تراکتور و استقلال را از نزدیک به نظاره بنشینند.

سرخپوشان تبریزی برای اینکه از کورس مدعیان جا نمانند به ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز دارند و استقلال تهران نیز برای قرارگرفتن در جمع مدعیان، دست کم به یک امتیاز این بازی چشم دوخته اند.

بیژن حیدری داور وسط این بازی است و کمک های وی نیز محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی هستند. اشکان خورشیدی و محمدرضا اکبریان نیز کمک داوران اضافی هستند و سعید قاسمی نیز داور چهارم بوده و ناظر این بازی توسط فدراسیون فوتبال اسماعیل صفیری انتخاب شده است.

تراکتور اگر در بازی امروز پیروز شود می تواند صدرنشین جدید لیگ برتر باشد و همین موضوع بر جذابیت های این بازی افزوده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟