سردار به عنوان یار تعویضی آمد و پاس گل داد! + فیلم
حجم ویدیو: 1.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در چارچوب دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال روسیه، تیم زنیت سن‌پترزبورگ که برای نخستین بار در این فصل سردار آزمون را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تام تامسک دسته اولی رفت.

زنیت سن‌پترزبورگ با زدن ۳ گل تا دقیقه ۶۷ برتری خود را تا حدود زیادی قطعی کرد و به همین دلیل سرگئی سماک، سرمربی این تیم تصمیم به اضافه کردن سردار آزمون گرفت تا بتواند با گلزنی او توان خط حمله تیمش را افزایش دهد.

آزمون به‌عنوان سومین تعویضی زنیت از دقیقه ۷۴ جانشین رابرت مک شد و تنها هفت دقیقه پس از ورودش به زمین روی یک ضد حمله سریع صاحب توپ شد و با پاس در عرض اولگ شاتوف را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن با ضربه چیپ استثنایی دروازه تامسک را برای چهارمین بار باز کند.

زنیت سن‌پترزبورگ که در مرحله قبل موفق به حذف ینیسی کراسنویارسک شده و در سه دیدار اخیرش در لیگ برتر روسیه توانسته بود به برتری برسد، امشب نیز با نتیجه ۴ بر صفر تام تامسک را شکست داد تا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

سردار آزمون در شرایطی امشب در حضور تعویضی‌اش توانست روی یک گل تاثیرگذاری کند که پیش از این در لیگ برتر روسیه توانسته بود ۴ گل بزند و ۵ پاس گل بدهد که یک پاس گل خود را در مسابقه اخیرشان برابر کریلیا سووتوف داده بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟