فیلم گلزنی طارمی در لیپ پرتغال / او مصدوم نیست!
حجم ویدیو: 3.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در ادامه بازی‌های هفته نهم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه که مهدی طارمی را برخلاف دو دیدار اخیرش در ترکیب نداشت و به خاطر جلوگیری از تشدید مصدومیت او را روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم اختصاصی خود به مصاف تیم رده دوازدهمی موریرنسی رفت.

یاران طارمی که در دو هفته گذشته یک شکست و یک تساوی داشتند، نیمه اول را نیز با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند تا درآستانه یک ناکامی دیگر در کسب پیروزی قرار بگیرند.

اما با شروع نیمه دوم کارلوس کاروالهال، سرمربی ریو آوه دو تغییر در ترکیب تیمش به وجود آورد و یکی از آنها را به تعویض مهدی طارمی آسیب دیده به جای دیوگو فیگیرس اختصاص داد تا بتواند نتیجه را جبران کند.

مهدی طارمی که گفته می‌شد حتی به دلیل مصدومیت ممکن است دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق را هم از دست بدهد، با ریسک کردن روی پای آسیب دیده خود و حضورش در زمین نیروی تازه‌ای به خط هجومی ریو آوه بخشید و بعد از حملات پیاپی موفق به گلزنی شد.

در حالی که هوای مه آلود شدیدی در استادیوم دو ریو آوه حاکم بود و کار را برای این تیم سخت می‌کرد، اما در دقیقه ۵۷ آنها حمله سریعی از سمت راست محوطه جریمه موریرنسی انجام دادند و روی پاس در عرض کارلوس مانه و ضربه تمام کننده مهدی طارمی مقابل دروازه خالی گل تساوی را به ثمر رساندند.

تلاش تیم‌ها برای زدن گل دوم در ادامه مسابقه ثمری نداشت تا ریو آوه در حضور یک نیمه‌ای و درخشان مهدی طارمی به تساوی یک بر یک برابر موریرنسی برسد تا ۱۲ امتیازی شود و موقتا به رده پنجم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کند.

مهدی طارمی که پیش از این در دو بازی به‌عنوان یار جانشین و سه حضور در ترکیب ریو آوه موفق به زدن ۳ گل شده بود، امشب برابر موریرنسی چهارمین گل فصل خود را به ثمر رساند تا بالاتر از مهرداد محمدی ۳ گله در جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟