خسروی‌وفا: نشان عالی کمیته بین‌المللی پارالمپیک را به شهید ابراهیم هادی اهدا می‌کنم!

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، محمود خسروی وفا پس از دریافت این نشان ارزشمند گفت: خوشحالم که در این مقطع زمانی که هر روز شاهد یک موفقیت برای جمهوری اسلامی ایران هستیم، ورزش کشور در بخش پارالمپیک به چنین موفقیت ارزشمندی دست می یابد و این موفقیت مرهون ایثارگری دوستان گمنام و شهیدان راه حق، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و امام شهیدان است.

وی افزود: تمجید رییس کمیته بین المللی پارالمپیک از ورزش پارالمپیک ایران برای من بزرگ ترین دستاورد بود و باعث افتخار است در زمانی که تصور می شود به دلیل تحریم ها ایران در انزوا بسر می برد، در چنین مراسم باشکوهی که در سطح بین‌المللی و با حضور عالی‌ترین مقامات ورزش پارالمپیک و جهان برگزار شد، از ظرفیت های ورزش پارالمپیک ایران، برابری فرصت‌ها برای بانوان و آقایان و نیز پیشرفت فوق العاده جنبش پارالمپیک در کشورمان صبحت شد و تمامی اینها دلیل تعلق گرفتن این جایزه به ایران بود.

رییس کمیته ملی پارالمپیک در پایان خاطرنشان کرد: این مدال را به شهید ابراهیم هادی تقدیم و از همه دعوت می کنم با زندگی این شهید بزرگوار آشنا شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟