خلیل‌زاده: بازیکنان را جدا می‌کردم؛ به کمیته انضباطی دعوت شدم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، شجاع خلیل‌زاده با اشاره به دعوتش به کمیته انضابطی فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌دانم ماجرا چیست اما من تنها بازیکنان را جدا می‌کردم. شنیدم که به کمیته انضباطی دعوت شدم اما امیدوارم چیز خاصی نباشد. با داور صحبت کردم و فیلم موجود است که همه آن را دیدند. در صحنه پنالتی داور مرتکب خطای پنالتی شده اما در دیگر صحنه‌ها من به سراغ داور نرفتم.

وی افزود: پرسپولیس پرطرفدار ترین تیم آسیا است. من هم نمی‌توانم دست روی دست بگذارم تا بیهوده علیه پرسپولیس پنالتی بگیرند. موعود بنیادی‌فر داور بازی دوست ما است و از جمله داوران جوان است اما او اشتباه کرد. به هر حال خدا را شکر که آن توپ گل نشد. می‌دانستم آن توپ گل نمی‌شود و علیرضا بیرانوند ان را مهار می‌کند. آن پنالتی ناحق بود و از خدا خواستم تا گل نشود و به همین خاطر پس از گل نشدن شکرگذاری کردم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار پیش روی سرخپوشان برابر سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر خاطر نشان کرد: سپاهان از جمله تیم‌های با شخصیت فوتبال ایران است که برای قهرمانی بسته شده است. از طرفی امیر قلعه‌نویی هم که در آن تیم مربی من بوده، در سپاهان حضور دارد. امیدوارم این بازی به دور از حاشیه دنبال شود و هواداران از دیدن مسابقه لذت ببرند و در پایان هم پرسپولیس سه امتیاز را بگیرد.

وی در مورد حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان در کنار او در خط دفاعی پرسپولیس گفت: کنعانی زادگان بازیکن خوبی است که در تیم ملی هم حضور دارد. از طرفی سید جلال هم کاپیتان ما است و حتی اگر نباشد هم سعی می‌کنیم از تجربیات او استفاده کنیم. البته امیدوارم مصدومیت حسینی هر چه زودتر برطرف شود و به جمع ما بازگردد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عدم دعوت به تیم ملی و اینکه آیا در لیست سیاه تیم ملی قرار دارد، گفت: چنین موضوعی نیست من خودم باید تلاشم را بیشتر کنم و به دور از حاشیه کار را دنبال کنم. اگر سرمربی صلاح بداند من را دعوت می‌کند و اگر هم نظرش نبود من برای تیم ملی مانند قبل آرزوی موفقیت خواهم کرد.

خلیل‌زاده در مورد کار با کالدرون اضافه کرد: تفکرات کالدرون نسبت به برانکو متفاوت است اما در مجموع او با بازیکنان دوست است و از طرفی مربی خیلی خوبی است امیدوارم با حضور او هم بتوانیم قهرمان شویم.

وی در مورد گلزنی مهدی عبدی در شهرآورد هم گفت: عبدی همشهری ما است. او چندی پیش با یک کوله پشتی به تمرین آمد و گفت که از مدرسه به تمرین آمده است. او پیش از بازی گفته بود که خواب دیده در شهرآورد گل می‌زند اما فکر نمی‌کردم بتواند چنین کاری کند چرا که اولین بازی او در لیگ برتر بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: از گلزنی عبدی خیلی خوشحال شدم و امیدوارم موفقیت‌های او تداوم داشته باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟