باشگاه پرسپولیس در روز‌های گذشته با نیلسون کوریا، محمدقاضی، مسعود همامی، علیرضا محمد و ... تسویه کردند و با برخی از آن‌ها به توافق رسیدند تا رضایت آن‌ها را جلب و مشکلی برای کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در آسیا نداشته باشند.

مدیران باشگاه سرخپوش در روز‌های اخیر مذاکراتی با طلباکاران این باشگاه انجام دادند و در نهایت با پرداخت بخشی از مطالبات و توافق با طلبکاران توانست مدارک مورد نیاز جهت صدور مجوز حرفه‌ای را به فدراسیون فوتبال تحویل دهد.

همچنین آن‌ها جلساتی را با سهیل مهدی، رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و دیگر مسئولان برگزار کردند تا همه مدارک لازم برای اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس ارائه و مشکلی برای اخذ مجوز بوجود نیاید.

بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه‌هایی که حکم‌های مالی قطعی علیه آن‌ها صادر شده و بدهکار هستند، نمی‌توانند مجوز حرفه‌ای AFC را دریافت کنند و در این صورت از لیگ قهرمانان آسیا کنار می‌روند که سرخپوشان با بازیکنانی که این شرایط را داشتند به توافق رسیدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 503766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟