پرسپولیس و پیشرفت 4 امتیازی در آسیا!

صعود متوالی از مرحله گروهی برای پرسپولیسی ها و حتی دیگر تیم های ایرانی نیز کم نظیر به حساب می آید؛ اما پرسپولیس در شرایطی که دومین قهرمانی متوالی در لیگ را جشن می گیرد، به دومین صعود پیاپی از مرحله گروهی نیز دست یافت تا ویترین افتخارات پروفسور در پرسپولیس پربارتر از گذشته شود.
اما صعود فعلی با صعود سابق، تفاوت هایی دارد. فصل پیش سرخپوشان پایتخت با سختی و در حالی که امیدوار به شکست الریان مقابل الهلال و پیروزی خود مقابل الوحده بودند، هفته ششم لیگ قهرمانان را آغاز کردند؛ اما این بار در شرایطی آخرین بازی مرحله گروهی را برگزار خواهند کرد که در صورت پیروزی به عنوان صدرنشین و بالاتر از یاران ژاوی هرناندز قرار خواهند گرفت.
فصل پیش در این مقطع، سرخ ها تنها 6 امتیاز آسیایی داشتند که برای صعود ناکافی به نظر می رسید. اما آن ها اکنون 10 امتیازی هستند و بهترین خط دفاع گروه دوم را نیز مال خود کرده اند.
این پیشرفت در حالی حاصل شده که اقلیتی از هواداران پرسپولیس به شدت از نحوه بازی تیمشان و همچنین بازی نکردن برخی بازیکنان شاکی هستند. 
برانکو ضمن یادآوری آن دوران، اینطور گفت: امسال ما در این برهه 10 امتیاز داریم و صعودمان را قطعی کردیم، در حالی که در فصل گذشته 6 امتیاز داشتیم و در انتظار بازی مقابل الوحده امارات بودیم و حتی برد مقابل الوحده هم تضمینی برای صعودمان نبود، بنابراین به بازیکنانم تبریک می‌گویم بابت تمام تلاشی که به کار بستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟