به گزارش رکنا، سعید پناه آبادی با بیان این که روز جمعه هفته سوم مسابقات لیگ فوتبال محلات همدان برگزار شد اظهار داشت: در یکی از مسابقات این هفته که در زمین الوند برگزار شد یکی از بازیکنان به دلیل برخورد شدید با بازیکن حریف به کما رفت.

وی با اشاره به این که برخلاف مقررات پزشکیار در کنار زمین مسابقه نبود، گفت: مسئولان برگزاری مسابقات بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و با آمدن آمبولانس این بازیکن به بیمارستان منتقل شد.

ورزش شهروندی همدان در سال 98؛ مشارکت خانواده‌ها و افزایش حضور بانوان در المپیاد ورزش محلات

4 هزار ورزشکار و مربی در المپیاد ورزش محلات همدان شرکت کردند

سپاه ناحیه همدان به کمک ورزش محلات می‌آید

پناه آبادی عنوان کرد: در حال حاضر این بازیکن از کما بیرون آمده و به گفته پزشکان هوشیاری خود را به دست آورده اما از ناحیه فک دچار شکستگی شده است.

رئیس کمیته ورزش محلات همدان تصریح کرد: در هفته اول مسابقات یکی از بازیکنان از ناحیه چشم آسیب دید و در هفته دوم نیز پای یکی دیگر از بازیکنان شکست اما در هر دو مسابقه نیز پزشکیار و آمبولانس در کنار زمین نبود.

پناه‌آبادی با بیان که لیگ فوتبال محلات با لیگ فوتبال استانی کاملا متفاوت است، گفت: درصد برخوردها در این مسابقات بسیار بالا است چرا که بازیکنان نسبت به تیم و محله خود تعصب زیادی دارند و به همین دلیل آمار برخوردها بالا می‌رود.

وی افزود: بر خلاف لیگ استانی که تیم‌ها در زمین چمن به مصاف هم می‌روند مسابقات فوتبال محلات در زمین خاکی برگزار می‌شود و به همین دلیل احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش می‌یابد.

پناه آبادی تاکید کرد: با شرایط موجود حضور پزشکیار و آمبولانس در کنار زمین مسابقات ضرورت دارد، اما تا به امروز مسابقات ما بدون حضور پزشکیار و آمبولانس برگزار شده است.

وی با اشاره به این که ابتدای این فصل از مسابقات با ارسال نامه‌ای به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری درخواست کردیم که شرایطی را فراهم کند که پزشکیار و آمبولانس در کنار زمین مسابقات حضور داشته باشد گفت: تا کنون به این درخواست کمیته ورزش محلات ترتیب اثر داده نشده است.

رئیس کمیته ورزش محلات همدان با بیان این که کمیته ورزش محلات اعلام کرده است در صورت بروز هر اتفاقی در زمین مسابقات مسئولیتی به عهده نمی‌گیرد، اظهار داشت: با این حال مرتضی کوکبی مسئول کمیته فوتبال محلات و سایر اعضا هر هفته با ماشین‌های خود به زمین‌های محلات سرکشی می‌کنند که مشکلی ایجاد نشود.

پناه آبادی با اشاره به این که امسال کیفیت لباس‌هایی که سازمان در اختیار تیم‌ها گذاشته نسبت به سال قبل بهتر است تصریح کرد: با این که هر سال در فهرست هزینه‌های ورزش محلات هزینه پذیرایی از داوران و مسئولان برگزاری مسابقات شامل آب معدنی، کیک و ساندیس درج می‌شود، امسال از داواران پذیرایی نشده است.

وی با بیان این که با تغییر مدیرعامل سازمان انتظار داریم از ورزش محلات بیش از پیش حمایت شود عنوان کرد: با حضور پیام حیدری داور مطرح فوتبال کشور در سازمان و فعالیت وی به عنوان مشاور ارشد شهردار که اشراف کاملی به مسابقات لیگ فوتبال محلات دارد انتظار داریم امسال توجه بیشتری به ورزش محلات شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟