مهاجم پرسپولیسی امروز رسما پرسپولیسی می شود

به گزارش گروه ورزشی رکنا، جونیور براندائو مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس قرار است ابتدای هفته آینده برای حضور در تست پزشکی ایفمارک در تهران شرکت کرده و در صورت موفقیت رسما به پرسپولیس بپیوندد. با این حال و براساس اخباری که خبرنگاران و برخی رسانه های برزیلی منتشر کرده اند این مهاجم 24 ساله با پرسپولیسی ها به توافق رسیده و اگر بتواند در تست پزشکی به موفقیت برسد تمریناتش را با این تیم آغاز خواهد کرد.

براندائو در گفت و گویی که با آندره رودریگز خبرنگار شبکه رادیویی Feras do Kajuru داشته گفته است که برگه فسخ قراردادش را از به باشگاه گواس فرستاده و قصد دارد برای امضای قرارداد رسمی به تهران برود. البته که براساس حرف های روزگذشته براندائو توافق او و پرسپولیس روزچهارشنبه (امروز ) رسمی خواهد شد. جونیور براندائو بازیکن تیم لودوگورتس رازگارد بلغارستان بود که به طور قرضی در تیم گوآس برزیل بازی می کرد. او در فصل قبل در 22 بازی که انجام داد تنها 2 گل به ثمر رساند. او در آخرین بازی تیم گوآس برابر واسکوداگاما برای تیمش به میدان نرفت هرچند گفته می شد او به خاطر تولد دخترش در این بازی حضور نداشته است.

سرمربی براندائو گفته است که این بازیکن تا روز پنجشنبه در انتظار پیشنهادهایش خواهد ماند و اگر تا آن روز به تیمی نرود در گوآس ماندنی خواهد شد هرچند مهاجم برزیلی انگار چمدانش را برای سفر به ایران بسته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 496818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟