ریخت و پاش دربار سعودی در گرانترین مسابقه سوارکاری تاریخ

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از اسپورت ۲۴، تغییرات سیاسی در کشور عربستان ورزش این کشور را هم در بر گرفته است. عربستان در سال‌های اخیر میزبانی رقابت‌های بزرگ زیادی را برعهده گرفته و برنامه ریزی زیادی برای ادامه این میزبانی‌ها دارد. این کشور عربی به دنبال میزبانی رقابت‌های اسب سواری برای نخستین بار در تاریخ خود دارد.

سایت اسپورت ۲۴ عربستان اعلام کرد که علاقه محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان به اسب سواری باعث شده تا این کشور در سال ۲۰۲۰ میزبانی گرانترین رقابت تاریخ اسب سواری را برعهده گیرد. شاهزاده امیر بن بندر رئیس فدراسیون اسب سواری عربستان اعلام کرد که این کشور رقابت‌های جهانی اسب سواری را در ماه فوریه ۲۰۲۰ در شهر ریاض میزبانی خواهد کرد و برای این رقابت‌ها ۲۰ میلیون دلار هزینه خواهد کرد که این بالاترین رقمی است که تا الان برای رقابت‌های جهانی اسب سواری هزینه می‌شود.

طبق اعلام بن بندر به نفر اول این رقابت ۱۰ میلیون دلار جایزه داده خواهد شد. عربستان قصد دارد که میزبانی رقابت‌های فرمول یک را هم برعهده گیرد و برای ساخت مکان این مسابقات بزرگ هزینه زیادی خواهد کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 495516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟