نخستین واکنش هرکول ایرانی بعد از شایعه دوپینگی بودنش / بار دیگر پرچم کشورم را بالا خواهم برد+فیلم
حجم ویدیو: 39.66M | مدت زمان ویدیو: 00:06:10

خبر کوتاه بود و شوکه کننده! شنتیا لک پور ستاره مسابقات جهانی اسپانیا به علت آنچه دوپینگ مطرح شده بود، از لیست نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی چین خط خورد. ظهر امروز چهارشنبه پنجم تیرماه اما فدراسیون پرورش اندام کشورمان در وبسایت رسمی خود خبری منتشر کرد مبنی بر کافی نبودن مدارک لک پور برای اعزام به مسابقات آسیایی. در همین راستا با حضور در محل تمرین این قهرمان ارزنده کشورمان، گفت و گویی با او ترتیب دادیم که شرح کامل آن را در ذیل مشاهده می‌فرمایید.

شایعه دوپینگ؟

به هیچ عنوان این شایعه را درک نکرده و واقعا چیزی در این مورد نمی توانم بگویم! البته مدارکی در اختیارم هست که در زمان مناسب آن ها را مننتشر خواهم کرد.

علت اصلی عدم دعوت به اردوی تیم ملی؟

ظاهرا یک سری از مدارک بنده برای صدور ویزا کافی نبوده و از آنجا که فدراسیون زمان محدودی برای انجام کارهای روادید ورزشکاران در اختیار داشت، متاسفانه در نهایت فرصت همراهی تیم ملی کشورمان را از دست دادم.

مسابقات جهانی امسال؟

صد در صد! در حال حاضر از لحاظ رژیمی چند روزی به خودم استراحت دادم و انشالله قبل از مسابقات انتخابی قهرمانی جهان، در یک رقابت با کیفیت نیز شرکت خواهم کرد. در واقع سعی دارم که بسیار آماده تر از پیش در مسابقات ظاهر شوم.

شایعات مربوط به دوپینگ؟

هرچند این موضوع برای برخی رسانه ها مانند شوخی بود اما برای من بسیار جدی است و حتما از طریق مراجع ذی صلاح آن را پیگیری خواهم کرد! به عنوان مثال یکی از رسانه ها با بنده صحبت کرده و از من اجازه گرفتند فقط در حد اینکه چنین شایعه ای (شایعه دوپینگ شنتیا لک پور) به وجود آمده، خبر را کار کنند که ناگهان با تیتر محرومیت تا 1400 آقایان روبرو شدم! نمی دانم این اطلاعات را از کجا آورده اند، آن هم با جزییات کامل! بنده حتی به وادا (سازمان جهانی ضد دوپینگ) نیز ایمیل زده و تقاضای دریافت تست دوپینگم را داده ام تا ماجرا به صورت مستند برای همه روشن شود؛ چرا که بنده تا به حال در طول دوران ورزشی ام اصلا تست دوپینگ نداده ام که جوابش مثبت باشد یا منفی!

سرمنشا شایعات؟

فکر می کنم عامل اصلی شکل گرفتن این شایعات خود رسانه های منتشر کننده بودند؛ چرا که از سوی فدراسیون این موضوع به طور کامل از همان روز نخست تکذیب شد. به نظرم برای دیده شدن بیشتر و به اصطلاح بولد شدن خودشان بود که این شایعات شکل گرفت.

همکاری با امیرحسین منظوری؟

به عنوان یکی از به روزترین مدرسین حوزه پروزش اندام کشور از یک طرف و به دلیل رابطه نزدیک و صمیمانه که با ایشان دارم از سوی دیگر، از همکاری با امیرحسین منظوری بسیار خشنودم و قصد دارم کماکان با هدایت و مشاوره او به آماده سازی برای حضور در مسابقات بپردازم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟