شرکت نیرو‌های مسلح در مسابقات المپیک سیزم

به گزارش رکنا ؛ نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی اظهار کرد: امسال المپیک سیزم را در پیش رو داریم که مهر ماه به میزبانی چین و در ۲۹ رشته برگزار می‌شود. بر اساس تصویب شورای عالی ورزش نیرو‌های مسلح مقرر شد تا جمهوری اسلامی ایران در ۱۴ رشته به این رویداد تیم اعزام کند.
وی ادامه داد: احتمال کسب مدال در برخی از رشته‌ها در بازی‌های المپیک ارتش‌های جهان وجود دارد. در بازی‌های المپیک ۴ سال گذشته در کره جنوبی در برخی از رشته‌ها نزدیک به ۶۰ تیم شرکت کرده بودند که با این تعداد بازیکن، این مسابقات سخت و سنگین است و گرفتن مدال کار دشواری خواهد بود. در سال ۹۸ هم با برنامه ریزی و اردو‌های منظم زیر نظر مربیان می‌توانیم بازیکنان را به آمادگی لازم برای این رقابت‌ها برسانیم.
رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش تعداد اعضای اعزامی کاروان ایران به بازی‌های المپیک را ۲۰۰ نفر به همراه مربیان و سرپرستان اعلام کرد و افزود: این تیم متشکل از نیرو‌های مسلح (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناجا، نیروی زمینی، دریایی، هوایی و پدافند ارتش) هستند. مسابقات انتخابی برای اعزام به بازی‌های المپیک ارتش‌های جهان در سال ۹۸ همزمان با جشنواره فرهنگی ورزشی روز ارتش از ۲۱ فروردین ماه تا ۱۴ اردیبهشت برگزار شد. ورزشکاران مدال آور در مسابقات سیزم براساس جدول مسابقه نیرو‌های مسلح امتیاز می‌گیرند و تشویق می‌شوند.
امیر سرتیپ دوم فولادی گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره نیز با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد که در این جشنواره بهترین ورزشکاران، مربیان، داوران، مدیران باشگاه و مدیران حوزه توسعه ورزش در حضور خانواده‌ها معرفی شدند. همچنین از خانواده شهدا و جانبازان در این مراسم تقدیر به عمل آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟