ادعای جنجالی دختر ۱۸ ساله درباره سلبریتی سرشناس/ من دخترش هستم! +تصاویر

ساموئل اتوئو فوتبالیست کامرونی سابق تیم بارسلونا به تازگی گرفتار دردسر تازه‌ای شده است و دختری ۱۸ ساله ادعا کرده که فرزند او می‌باشد و این فوتبالیست نیز باید در دادگاه حضور یافته و از خود در برابر اتهام این دختر جوان توضیح دهد. این دختر جوان که اریکا نام دارد اعلام کرده است حاضر است آزمایش دی ان‌ای از او گرفته شود تا ادعایش ثابت شود و ظاهرا این فوتبالیست این اولین بار نیست که کسی چنین ادعای درباره او مطرح می‌کند.

ساموئل اتوئو ستاره سابق باشگاه بارسلونا روز چهارشنبه به شهر مادرید سفر خواهد کرد تا در دادگاه شرکت کند. دلیل تشکیل این جلسه دادگاه، ادعای دختری ۱۸ ساله است که مدعی است که فرزند ساموئل اتوئو است. دختر ۱۸ ساله‌ای به نام اریکا، ادعا دارد که فرزند ساموئل اتوئو است و حالا این ستاره کامرونی باید در دادگاه حضور یافته و از خودش دفاع کند.

اریکا مدارک لازم را در ماه نوامبر ۲۰۱۸ به دادگاه ارائه کرده و آدیلئوسا د. روساریو، مادر اریکا هم از او حمایت می‌کند. اریکا در سال ۱۹۹۹ در بیمارستان آلارکن به دنیا آمد و در آن زمان اتوئو به صورت قرضی از رئال مادرید به اسپانیول منتقل شده بود و پس از آن هم پیراهن بارسا را به تن کرد.

طبق گفته فرناندو اوسونا، وکیل اریکا، روند پیشروی این پرونده سخت و طاقت فرسا بوده، ولی آن‌ها در نهایت موفق شدند تا این شکایت را به جریان بیندازند. او همچنین اعلام کرد که موکلش قصد دارد تا تست DNA بدهد تا ادعایش را ثابت کند.

اریکا در صحبت‌هایی اعلام کرده که دوست داردپدرش او را پذیرفته و بتواند با خواهر و برادرهایش آشنا شود و البته به شدت نگران است که اتوئو او را نپذیرد. این درحالی است که ساموئل اتوئو از سال ۲۰۱۶، چندین پرونده قضایی در اسپانیا دارد که به فرار‌های مالیاتی او مربوط می‌شود.

اتوئو از ژرژت، همسر فعلی اش سه فرزند دارد و بزرگترین فرزندش از یک خانم ایتالیایی است و اولین پسرش اتین، مادری اسپانیایی دارد. او به علاوه دو فرزند دیگر هم دارد که در پاریس زندگی می‌کنند و هیچ ارتباطی با پدرشان ندارند.

ساموئل اتوئو

این اولین باری نیست که اتوئو به خاطر مسائلی این چنینی دادگاهی می‌شود و درتابستان گذشته هم یکی از همسران سابق اتوئو، از او شکایت کرده بود که فرزندش رار‌ها کرده است. طبق گفته مادر این نوجوان، اتوئو در فرودگاه با عصبانیت به فرزندش گفته بود که فراموش کند که پدری دارد.

اسطوره ۳۷ ساله فوتبال کامرون در دوران ۵ ساله حضورش در بارسلونا به موفقیت‌های زیادی از جمله سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ رسید. علاوه بر اتوئو، ستاره‌های دیگری از سال‌های دور و نزدیک لالیگا از جمله کارلوس والدراما، ژولیو باپتیستا، آیتسانه انسیناس، لوئیس گارسیا و ژابی پریته تو هم دیگر چهره‌هایی هستند که به عنوان سفیر لالیگا معرفی شدند.

ساموئل اتوئو

خاویر تباس، رئیس لالیگا، به خبرنگاران گفت:” نقش یک سفیر در پروسه جهانی شدن لالیگا بسیار اساسی است. همه آن‌ها اینجا بازی کرده اند و ارزش ها، ویژگی‌ها و لذت‌ها این رقابت‌ها را می‌شناسند. علاوه بر این، جایگاه بین المللی آنها، دانش و تجربه ارتباط با بازی‌های دیگر را در اختیار ما قرار می‌دهد و برای برند لالیگا، ارزش بسیاری دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟