تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بود با شکست بدموقع مقابل پیکان فرصت را در اختیار دیگر تیم‌ها قرار داد.

در پایان این دیدار که هواداران تراکتورسازی به شدت نسبت به عملکرد داور این بازی اعتراض داشتند شعارهایی علیه داور سر دادند. همچنین هواداران به شدت نسبت به عملکرد بازیکنان تیمشان معترض بودند.

تراکتورسازی پیش از این به دلیل باخت مقابل سپیدرود محسن فروزان دروازه‌بان خود را اخراج کرد و اکنون بدون فروزان و با حضور محمدرضا اخباری و روی اشتباه این بازیکن شکست خورد.

البته داور این مسابقه نیز در چندین نوبت صحنه‌های مشکوکی را در محوطه جریمه تیم پیکان پنالتی اعلام نکرد تا سکوهای یادگار امام تبریز که پذیرای بیش از ۴۰ هزار هوادار بود ملتهب شود.

عیسی آل کثیر در دقیقه ۵۱ بازی زننده تک گل بازی بود. این نتیجه بیشتر به سود دیگر مدعیان قهرمانی به خصوص پرسپولیس بود که حالا با حاشیه امنیت بیشتری در صدر جدول قرار دارد.

پیکان بعد از دو باخت متوالی مقابل تراکتورسازی به پیروزی رسید و با ۲۸ امتیاز به رده یازدهم جدول صعود کرد تا با یک پله صعود از انتهای جدول و منطقه سقوط فرار کند.

تراکتورسازی هم دومین شکست متوالی این فصل خود را متحمل شد و با این باخت خانگی ۴۹ امتیازی در رده چهارم جدول باقی ماند و امیدهایش برای رسیدن به مقام قهرمانی کم شد.

درگیری هواداران تبریزی با شجاعی/هواداران ورزشگاه را ترک نمی کنند

درگیری هواداران تبریزی با شجاعی و دژاگه بعداز باخت تراکتورسازی برابر پیکان باعث ایجاد جو ملتهب در ورزشگاه شد.

در حالی بازی دو تیم تراکتورسازی و پیکان با شکست تراکتوری‌ها همراه بود و از دقایقی پیش به اتمام رسیده ولی برخی از هواداران به شدت نسبت به عملکرد بازیکنان تیمشان معترض هستند و ورزشگاه را ترک نمی‌کنند.

در پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان چند نفر از هواداران به درون میدان رفته و با مسعود شجاعی درگیری فیزیکی پیدا کردند. بعد از این ماجرا دژاگه نیز می‌خواست وارد درگیری شود که با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شد.

هواداران هنوز در سکوهای ورزشگاه حضور دارند و شعارهایی علیه داور بازی و بازیکنان تیمشان سر می‌دهند. آنها شعار بازیکن بی غیرت نمی خوایم سر می‌دهند و همین موضوع باعث شده تا جو ورزشگاه ملتهب شود.

صندلی‌های زیادی نیز به نشانه اعتراض در ورزشگاه شکسته شده است.

جو ورزشگاه یادگار امام تبریز هم اکنون ملتهب است و محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی سعی در آرام کردن هواداران تیمش دارد. او بعداز گفتگو با هواداران به سمت نیمکت تراکتورسازی رفت.

هواداران دو دسته شده اند و گروهی از آنها در این بین همچنان معتقد هستند که باید از تراکتور حمایت شود و گروهی دیگر نیز علیه بازیکنان تیمشان شعار سر می‌دهند.

خبرنگاران در پایان این بازی در جایگاه خود محبوس شدند و به دلیل جو متشنج ورزشگاه در این جایگاه ماندند.

چند هوادار تراکتور سکته کردند/ بازیکنان دو تیم در رختکن حبس شدند

جو ملتهب ورزشگاه یادگار امام تبریز باعث شد تا بازیکنان و کادر فنی دو تیم در رختکن‌ها حبس شوند و اجازه خروج از ورزشگاه را پیدا نکردند. نیروی انتظامی و عوامل برگزاری این دیدار در حال آرام کردن اوضاع و خارج کردن هواداران هستند.

خبرنگاران که در سالن کنفرانس ورزشگاه حضور دارند نیز در سالن محبوس شده‌اند و وضعیت ورزشگاه یادگار امام متشنج شده است.

راه‌های منتهی به ورزشگاه نیز به جهت ازدحام هواداران بسته شده است و ترافیک سنگینی در اتوبان کسایی حاکم است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 470624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟