فروزان:‌ تا آخر این قصه هستم/ در تبریز حبس بودم و حالا منتظرم تا کمیته اخلاق تماس بگیرد

رکنا ورزشی : محسن فروزان در برنامه ورزش و مردم و در خصوص مصاحبه بعد از بازی با سپیدرود گفت:‌ من بعد از بازی مصاحبه نکردم، بسیاری از مربیان و مدیران به من گفتند مصاحبه کن و از حقت دفاع کن اما من دوست ندارم در این شرایط سخت و در حالی که در کورس قهرمانی هستیم حاشیه درست کنم. من در سرمای 50 درجه تمرین کردم، سختی کشیدم، می‌خواستم رکورد بشکنم، فشار روحی و روانی زیادی روی من بود. دوست نداشتم با دست خودم تیمی را که برایش زحمت کشیدم تا بتوانیم قهرمان شویم را به حاشیه ببرم.

فروزان در ادامه گفت: تنها آرزویم این بود که اولین قهرمانی‌ام را در تبریز جشن بگیرم، من مصاحبه‌ای نکردم اما خیلی‌ها علیه من مصاحبه کردند. بنابر این قصد دارم به همراه وکیلم از دو مدیر باشگاه، دو نماینده و یک رسانه شکایت کنیم چرا که با آبروی من و آبروی خانوادگی‌ام بازی کردند.

دروازه‌بان تراکتورسازی در خصوص اینکه 7 بازی عملکرد خیلی خوبی داشت و چه اتفاق افتاد که مقابل سپیدرود آن اشتباهات را مرتکب شد‌،گفت: فکر می‌کنم همین الان هم جزو بهترین‌های لیگ برتر باشم،‌ من در 7 بازی کلین‌شیت کردم و تلاش کردم شرایط خوبی برای تیمم ایجاد شود. این طور نیست که بخواهم با شرط‌بندی با آینده فوتبالم بازی کنم. مهمترین چیزی که باعث شد عملکرد خوبی نداشته باشیم چمن مصنوعی بود،. نقطه قوت من در بازی با پا است اما ما نمی‌توانستیم روی آن چمن بازی کنیم. روی گل اول توپ به من رسید، اگر می‌خواستم آن را کنترل کنم شرایط سخت‌تر می‌شد، چمن مصنوعی باعث شد آن اشتباه را مرتکب شوم.

وی در ادامه افزود: وقتی دفاع توپ را به من داد اگر توپ را کنترل می‌کردم اشتباه بزرگ‌تری رخ می‌داد، می‌خواستم توپ را به همان مدافع برگردانم که توپ به کف پای من خورد و جلوی پای بازیکن حریف افتاد. یکی از خصوصیات من بازی با پای من است و بازیکنان به این خاطر هر طور بتوانند پاس رو به عقب می‌دهند.

فروزان در مورد اینکه در آن صحنه 6 حالت برای ضربه زدن به توپ داشت گفت: من می‌خواستم توپ را به بازیکنی که پاس داد برگردانم، بازی روی چمن مصنوعی خیلی سخت است،‌توپ به کف استوک من خورد، شما ببینید روی گلی که به سپیدرود زدیم مسعود شجاعی می‌خواست برای استوک توپ را ارسال کند اما توپ وارد دروازه شد. بازیکن حرفه‌ای نمی‌تواند روی چمن مصنوعی بازی کند.

دروزاه‌بان تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که هنگام شوت بازیکن حریف پاهایش باز بود، گفت: خیلی‌ها که فوتبالی نیستند و شرایط گلری را نمی‌دانند این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند،‌تنها پستی که مربی دارد دروازه‌بانی است چون گلرهای قدیمی شرایط را به خوبی می‌دانند. وقتی من اشتباه کردم باید کل دروازه‌ را پوشش می‌دادم. پاهایم را باز کردم که توپ از کنار دست و پاهایم وارد دروازه نشود. فکر نمی‌کردم توپ از میان پاهایم عبور کند. خیلی از گلرها اشتباه می‌کنند.

وی افزود:تا الان منتظر کمیته اخلاق بودم چرا که آنها ما را احضار کرده بودند، روز اول که تماس گرفتند در تبریز بودم و گفتم نمی‌توانم به فرودگاه بیایم. سه روز نمی‌توانستم از خانه بیرون بیایم باید با ماشین شخصی به تهران می‌آمدم و الان سه روز است که در تهران و منتظر کمیته اخلاق هستم اما هنوز خبری نشده، قصد دارم با وکیلم روز شنبه از مالک باشگاه، دو نماینده و یک خبرگزاری شکایت کنم.

فروزان در ادامه گفت:‌با آبروی فوتبالی من بازی شد، من سابقه 10 سال بازی در لیگ برتر دارم، قصد دارم به خاطر یکسری تهمت‌هایی که بدون سند و مدرک زده شد از طریق قانونی اقدام کنم،‌ به مردم تبریز که ساده هستند و وارد این مسائل شدند و آنها را باور کردند ثابت می‌کنم که سوء تفاهمی بیش نبوده و همه آنها تهمت بوده است.

دروازه‌بان تراکتورسازی در مورد اینکه این اشتباه برای هواداران این تیم گران تمام شده و همچنین گفته می‌شود اشتباهات او قبلاً هم تکرار شده است، گفت: نه تنها من بلکه همه بازیکنان نمی‌توانیم روی چمن مصنوعی بازی کنیم. در تیم‌های خونه به خونه و پارس‌جنوبی اشتباه دفاع باعث شد آن اتفاقات بیفتد اما چون در این بازی این اشتباهات را مرتکب شدم آنها را هم به گردن من انداختند تا همه چیز را طبیعی جلوه بدهند. متأسفانه در برد همه کسانی را که گل می‌زنند تشویق می‌کنند اما در باخت تقصیرها را اول به گردن دروازه‌بان و بعد مدافعین می‌اندازند. مردم احساسی هستند اما اینکه مالک باشگاه صحبت کند و هجمه‌هایی علیه من ایجاد شود درست نیست از حقم نمی‌گذرم، شکایت می‌کنم و تا ته قصه هستم.

فروزان در ادامه گفت: من منتظر کمیته اخلاق هستم، هر روز من و وکیلم تماس می‌گیریم و می‌پرسیم چرا جلسه نمی‌گذارید در کمیته اخلاق و بیرون از فوتبال شکایت می‌کنم، کمیته اخلاق باید این مسائل را پیگیری کند.

وی در خصوص اینکه چرا مصاحبه نکرد و بابت اشتباهاتش از هواداران تراکتورسازی که ناراحت بودند معذرت‌خواهی نکرد گفت: من در این چند روز خیلی تحت فشار بودم،‌ وقتی از فرودگاه برگشتم نمی‌دانید چه شد هر چه بگویم مردم قبول نمی‌کنند، بعداً می‌گویم چه اتفاقی در فرودگا تبریز افتاد. تمام دروازه‌بانان بزرگ اشتباه می‌کنند من که از دخیا بزرگ‌تر نیستم. مردم تبریز اسیر موج‌های فضای مجازی شدند. به آنها ثابت می‌کنم این صحبت‌ها اشتباه و سوء تفاهم بوده است. کمیته اخلاق باید به این مسئله ورود و آن را رسانه‌ای کند. اگر فروزان اشتباهی کرده بگوید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟