پنج ستاره‌ای که احتمال حضورشان در پرسپولیس بسیار است

سوای باخت تیم ملی کشورمان به ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، وضعیت بد لژیونرهای کشورمان را باید مهمترین نقطه تاریک فوتبال کشورمان در سالی که گذشت بدانیم، مخصوصاً بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه داشتند و با هزاران امید و آرزو به آن‌سوی مرزها سفر کردند.

وحید امیری اعتماد سرمربی ترابزون اسپور را از دست داده است و مصدومیت‌های گاه و بی‌گاه این بازیکن باعث شده تا او جایگاه خوبی در این تیم ترکیه‌ای نداشته باشد. فرشاد احمد زاده دیگر بازیکنی است که در روزگاری که پرسپولیس از پنجره نقل‌وانتقالات محروم بود این تیم را ترک کرد. درخشش این بازیکن تنها چند هفته در اشلانسک وروتسواو دوام داشت و او نیز همانند سایر هم تیمی‌های سابقش خیلی زود به سکو‌ها تبعید شد.

تقریباً همه هواداران پرسپولیس از سرنوشت مهدی طارمی خبر دارند و می‌دانند که این بازیکن چقدر علاقه‌مند است که دوباره پیراهن تیم سرخ‌پوش پایتخت را بر تن کند. رامین رضاییان نیز از این قائده مستثنی نیست ولی کار او برای بازگشت به تیم سابقش از همه سخت‌تر است چرا که سد محکمی چون برانکو را رو در روی خود می‌بیند.

جدایی صادق محرمی از پرسپولیس و نگاهی به وضعیت هم برای هواداران پرسپولیس و هم برای خود این بازیکن درد آور است، محرمی در بهترین دوران فوتبالش تیم محبوب پایتخت را ترک کرد به امید این که در فوتبال اروپا روند صعودیش دو برابر شود. ولی این بازیکن در دینامو زاگرب به بن‌بست خورد و هرگز نتوانست به خواسته خود برسد.

حالا بازگشت به پرسپولیس برای بازیکنان فوق و تکرار موفقیت‌های قبل به نوعی یک آرزو به حساب می‌آید و این بازیکنان در صورت درخواست باشگاه پرسپولیس حاضرند به هر قیمتی که شده به تیم سابقشان باز گردند.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 465279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟