توهین نژادپرستانه به ستاره مسلمان لیورپول در لیگ انگلیس

مدیران باشگاه وستهام روز چهارشنبه اعلام کردند: پرونده توهین نژاد پرستانه علیه محمد صلاح ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول را که دوشنبه شب روی داد، به صورت جدی پیگیری می‌کنند.

ویدیویی در فضای اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد هنگامی که محمد صلاح در بازی دوشنبه شب یک کرنر گرفته بود، توهین نژاد پرستانه و شعار‌هایی علیه این بازیکن مسلمان مصری و دین اسلام به گوش می‌رسید.

باشگاه وستهام در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای شناسایی شخص خاصی که موجب بر هم زدن نظم ورزشگاه شده و یا هر فرد دیگری که بانی این تنش است اقدامات لازم را به عمل آورده است.

مسئولان باشگاه همچنین آن عمل غیراخلاقی را محکوم و تاکید کردند که باید بدون در نظر گرفتن سن، نژاد، مذهب یا اعتقادات، جنسیت، گرایش درونی بازیکنان به آن‌ها احترام گذاشته شود. جزئیات رفتار هر فردی که مرتکب چنین جرمی شده است به پلیس منتقل خواهد شد و وی با ممنوعیت مادام العمر در استادیوم‌های لندن مواجه خواهد شد. زیرا در این ورزشگاه هیچ جایگاهی برای این رفتار وجود ندارد.

کاربر منتشر کننده این ویدیو در توئیتر می‌گوید: من به تماشای بازی اخیر لیورپول رفته بودم که با شنیدن این صدای توهین آمیز خیلی منزجر شدم، چنین اشخاصی در جامعه ما جایگاهی ندارند.

اما محمد صلاح به مسئله پیش آمده در بازی دوشنبه شب، هیچ واکنشی نشان نداد و حاشیه‌ای برای خود و باشگاهش تولید نکرد. باشگاه لیورپول اعلام کرد: تمام تلاش خود را برای حمایت از این بازیکن می‌کنیم.

بازی میان لیورپول و وستهام با تساوی ۱-۱ پایان یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 457755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟