جلالی بعد از جادوگر؛ ادامه تقابل‌های جذاب تراکتور

در یکی از دیدارهای حساس هفته یازدهم لیگ برتر تیم های پیکان و تراکتورسازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند که این مسابقه با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی جذابیت های ویژه ای خواهد داشت.

تیم های تحت هدایت مجید جلالی و محمد تقوی اکنون در جدول رده بندی لیگ برتر 16 امتیازی اند و با برد در این مسابقه می توانند به کورس قهرمانی برگردند و تا رده سوم جدول صعود کنند. از این رو مسابقه روز جمعه تقابل های جذابی را هم در خود جای داده است.

مهم ترین تقابل به حضور مجید جلالی سرمربی سابق تراکتورسازی روی نیمکت پیکان برمی گردد. جلالی که در لیگ سیزدهم هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت، تیمش را با ستاره های بزرگی مثل علی کریمی، کریم انصاری فرد، جواد کاظمیان، محمد نصرتی و ... بست و راهی مسابقات کرد.

01334265

سرخپوشان فوتبال تبریز در آن فصل نیز با توجه به ستاره هایی که در اختیار داشتند یکی از تیم های جذاب بودند و توانستند در اواسط فصل به صدرجدول هم برسند اما در ادامه مسیر به دلیل مشکلاتی که میان جلالی و مدیران باشگاه پیش آمد، این مربی تبریز را ترک کرد و جای خود را به تونی اولیویرا داد.

جلالی که همیشه از خاطرات خوبش در کنار مردم فوتبالدوست تبریز صحبت کرده، حالا بعد از 5 سال مقابل تراکتورسازی قرار می گیرد. با توجه به اینکه بازی پیکان و تراکتور در تهران برگزار می شود، نباید انتظار داشت هوادار زیادی برای تبریزی ها به ورزشگاه شهرقدس برود اما بی تردید تقابل جلالی و تراکتور می تواند حساسیت این مسابقه را افزایش بدهد.

01349881

جلالی در سال های گذشته به عنوان سرمربی تیم های دیگر هم مقابل تراکتورسازی قرار گرفته و حالا امیدوار است در بازی روز جمعه بتواند تیمش را با شرایط خوب به میدان بفرستد و نتیجه مطلوبی بگیرد. نکته قابل توجه اینکه تقابل جلالی با تراکتور درست یک هفته بعد از رویارویی سپیدرود تحت هدایت علی کریمی با تیم تبریزی رخ می دهد. کریمی در فصل سیزدهم لیگ برتر شاگرد جلالی در تراکتورسازی بود و هفته پیش هم با استقبال باشکوه هواداران آذربایجانی روبه رو شد.

دیدار پیکان و تراکتورسازی ساعت 16:45 روز جمعه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 431565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟