پیکان؛ تیمی با یک ماه تعطیلی

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران نزدیک به بیست روز در فاصله بین هفته های هشتم و نهم تعطیل بود اما در این زمان بازی هایی هم برگزار شد. تیم هایی که در جام حذفی حضور حضور داشتند در این زمان بازی هایشان در مراحل یک هشتم و یک شانزدهم برگزار کردند. اما در این بین یک تیم استراحتی غیرمعمول را سپری می کند. پیکان بعد از آخرین بازی اش در هفته هشتم برابر سپیدرود که روز جمعه 6 مهر برگزار شد تا روز پنجشنبه سوم آبان ماه که در هفته دهم به مصاف ذوب آهن می رود هیچ مسابقه ای برگزار نکرد.

پیکانی ها در این بین و با وجود اینکه در جام حذفی مسابقه ای نداشتند ، یک حرکت فداکارنه هم انجام دادند و وقتی پرسپولیس درخواست تغییر زمان بازی اش با پیکان را به خاطر نزدیک بودن به بازی با السد داد، مجید جلالی و باشگاه پیکان برای کمک به نماینده ایران این موضوع را پذیرفتند. با این وجود پیکان تقریبا یک ماه را بدون هیچ مسابقه ای سپری کرد و این می تواند این تیم که در هفته های آخر نتایج خوبی گرفته، را از مسیر مسابقه و برد تا حدودی خارج کند.

پیکان پنجشنبه در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود در حالی که این تیم سه بازی آخرش برابر برابر استقلال Esteghlal خوزستان، صنعت نفت آبادان و سپیدرود به سه برد دست پیدا کرد و خودش را در جدول به رتبه چهارم جدول رساند. این تیم در حال حاضر با یک بازی کمتر جایگاه خوبی دارد اما در حالی به مصاف ذوب آهن می رود که حریفش چند روز قبل در لیگ برتر بازی کرده و شاید بیشتر در شرایط مسابقه قرار داشته باشد.

آیا این تعطیلات به ضرر تیم پیکان تمام شد؟ روز پنجشنبه مشخص خواهد شد که آیا جلالی توانسته تیمش را در یک فاصله زمانی یک ماهه آماده نگه دارد؟

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟