ونزوئلا در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری این بازی در کشوری غیر از ایران شده است! آنها خطاب به فدارسیون فوتبال گفته اند نمی توانیم برای این بازی به تهران بیاییم. اگر برای شما امکان دارد این بازی را در یکی از کشورهای همجوار برگزار کنید.

فدراسیون فوتبال هنوز پاسخی به این درخواست نداده است و قصد دارد در این زمینه مشورتی با کارلوس کی روش داشته باشد. اما بعید به نظر می رسد فدراسیون فوتبال راضی به میزبانی از تیم ملی ونزوئلا در کشور دیگری شود. به این خاطر که فدراسیون فوتبال در حال حاضر از نظر مالی اصلا شرایط خوبی ندارد و همین یکی دو هفته پیش بود که سفر تیم ملی فوتسال به برزیل برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور لغو شده بود.

جالب اینکه فدراسیون فوتبال ونزوئلا درنامه ای که برای فدراسیون فوتبال ایران فرستاده است اشاره ای به دلیل عدم سفر به تهران نکرده است.

تیم ملی در ماه های اخیر دو فیفا دی را از دست داده است و اگر در نهایت بازی با ونزوئلا لغو شود این سومین فیفا دی خواهد بود که بازی ایران لغو می شود.

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت: این بازی از نظر ما هنوز لغو نشده است و ما هنوز پاسخی به درخواست فدراسیون فوتبال ونزوئلا ندادیم. در حال حاضر به دنبال ارایه راهکاری برای برگزاری این بازی هستیم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟