غفوری: هم من‌آماده‌ام، هم استقلال

مدافع ملی‌پوش استقلال Esteghlal هم این روزها عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم دارد و تبدیل به یکی از ارکان پیروزی‌های اخیر آبی‌پوشان شده که با تصمیم کادر فنی پنالتی‌زن اول تیم هم محسوب می‌شود و معتقد است آبی‌ها بحران را پشت سر گذاشته‌اند و آماده‌اند که اتفاقات خوبی را رقم بزنند. گفت‌وگو با ووریا غفوری را در ادامه می‌خوانید.

*برد خوبی را مقابل سایپا به دست آوردید. درباره این بازی صحبت کن.

خدا را شکر توانستیم در یک بازی حساس سه امتیاز شیرین را به دست بیاوریم. ما در این بازی بسیار منطقی عمل کردیم و از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم نهایت استفاده را بردیم و به پیروزی رسیدیم در حالی که می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم. باید از هواداران استقلال تشکر کنم که به ورزشگاه تختی آمدند و حمایت خوبی از ما انجام دادند. امیدوارم که همچنان هوای تیم را داشته باشند.

*به‌زودی دوباره با سایپا روبه‌رو می‌شوید و تو این بار حضور نداری!

سایپا تیم بسیار خوبی است. در جام حذفی هم باید مقابل این تیم دوباره بازی کنیم. ما در این بازی سه بار توپ را به تیر دروازه سایپا زدیم که این نشان می‌دهد تیم به هماهنگی بسیار خوبی رسیده است. البته من به دلیل محرومیت و اخراج در بازی با نفت مسجدسلیمان نمی‌توانم بازی کنم. خیلی دوست داشتم در این بازی حضور داشته باشم اما به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهم بود. با این حال سایر بازیکنان قطعا برای برد به میدان خواهند رفت تا به مراحل بالاتر صعود کنیم.

*این روزها به پنالتی‌زن اول استقلال هم تبدیل شده‌ای.

در تمرینات پنالتی تمرین می‌کنم. پنالتی زدن را دوست دارم و خدا را شکر که پنالتی‌هایم تبدیل به گل می‌شود و می‌توانم زحمات سایر بازیکنان را هم به ثمر برسانم.

*از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داری؟

خدا را شکر شرایطم خوب است. دوست دارم امسال بتوانم بهترین عملکرد را برای استقلال داشته باشم. در بازی دوستانه اخیر تیم ملی(برابر بولیوی) هم بازی نکردم و از نظر بدنی برای حضور در بازی با سایپا خسته نبودم.

*به نظر می‌رسد استقلال کم‌کم به روزهای خوبش نزدیک می‌شود.

بله، چند هفته‌ای است که نتایج خیلی خوبی گرفته‌ایم و توانسته‌ایم دل هواداران را شاد کنیم. مطمئن باشید در ادامه بازی‌ها هم بهتر خواهیم شد. بچه‌های تیم هم آماده هستند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهتر از قبل هم ظاهر شویم و نتایج خوب‌مان را استمرار ببخشیم.

*در بازی بعدی لیگ هم باید به مصاف سپاهان بروید. تیمی که مدعی جدی قهرمانی است!

دیدار با سپاهان یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست. آنها توانسته‌اند به روزهای خوب گذشته باز گردند و بازی سختی را مقابل آنها در پیش داریم اما می‌خواهیم مقابل هواداران خوب‌مان پیروز و به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. سپاهان با مربیگری امیر قلعه‌نویی این روزها یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است با این حال ما فصل گذشته با ذوب‌آهن سه بار بازی کردیم و با افکار قلعه‌نویی تا حد زیادی آشنایی داریم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟