واکنش بیرانوند به مقایسه‌اش با عابدزاده و حجازی

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت و گوی اختصاصی با ویژه نامه ماهانه کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره آخرین شرایط فردی و تیمی که از او پرسیده می شد پاسخ داد.

بیرانوند در اولین سوال درباره انتخاب شدندش به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی و پرسپولیس و یکی از نامزد های بازیکن سال آسیا پاسخ داد: بی شک آرزوی من حضور در جمع برترین بازیکنان آسیا است و در مسیر صعود به این رتبه تلاش های بسیاری را انجام داده ام.

او در پاسخ به سوال بهترین بازیکن احتمالی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت های آسیا گفت: سردار آزمون ، ستاره جوان تیم ملی فوتبال ایران می تواند یکی از بهترین بازیکنان حاضر در این رقابت باشد. ما شاهد این موضوع هستیم که او توانسته در دیدار های تیم باشگاهی اش کلزنی های متعددی را انجام دهد و همراه با تیم ملی فوتبال ایران نیز گلزنی های بسیاری را انجام داده است.

دروازه بان اول تیم ملی فوتبال ایران درباره مقایسه شدندش با ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده گفت: به هیچ وجه خودم را در حد و اندازه حجازی و عابدزاده که هر 2 آن ها اسطوره های فوتبال ایران و آسیا هستند نمی دانم و خودم را با آن ها مقایسه نخواهم کرد.

بیرانوند در پایان درباره ماندنش در تیم فوتبال پرسپولیس پس از رقابت های جام جهانی روسیه 2018 گفت: پس از رقات های جام جهانی بسیاری از بازیکنان ایران راهی کشور های اروپایی شدند تا در تیم های این کشورها به تمرین بپردازند، با این حال من بنا بر توجه به وضعیت وخیم تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این تیم باقی ماندم تا سرخ پوشان پایتخت در مسیر پیشرفت و صعود به مراحل بالاتری از بازی های آسیایی و لیگ برتری باقی بمانند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟