فریرا: باخت به پرسپولیس تاثیری روی السد ندارد

برای اولین بار بود اوسوالدو فریرا در فضایی متشنج به سئوالات خبرنگاران قطری پاسخ می داد. شکست برابر پرسپولیس در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان موجی از ناامیدی میان حاضران در نشست را رقم زده بود تا سئوالات از پیرمرد 70 ساله تحت الشعاع ناراحتی شدید از این نتیجه قرار بگیرد.

اسوالدو فریرا تصور چنین فضایی را نداشت از همین رو برای آرام کردن شرایط گفت:«این درست که در دوحه به پرسپولیس باختیم اما این دلیل نمی شود از هدف اصلی مان یعنی قهرمانی در آسیا پاپس بکشیم. همچنان دنبال قهرمانی در آسیا خواهیم بود و در این مبارزه تسلیم نمی شویم».

او ادامه داد:« باخت به پرسپولیس در بازی چند شب قبل تاثیری روی السد نخواهد داشت. البته ما بعد از این بازی تمرینات زیادی نداشتیم اما بازیکنان مان به اندازه کافی باتجربه و باهوش هستند که شرایط را درک کنند و طوری به میدان بروند که بیشتر باعث ناامیدی نشوند. شما خواهید دید این تیم از لحاظ روحی روانی تا چه اندازه خوب است از همین رو زیاد به بحران سازی دامن نزنید».

فریرا در ادامه تصریح کرد:« السیلیه یکی از تیم های پیچیده این فصل لیگ ستارگان است از همین رو کار بسیار دشواری در مقابل آنها خواهیم داشت اما برای این که بتوانیم شخصیت تیم السد را به همگان ثابت کنیم چاره ای جز شکست دادن آنها نخواهیم داشت».

سرمربی پرتغالی در پایان به موضوع تعویق بازی های فشرده این تیم تا قبل از سفر به تهران و رویارویی دوباره با پرسپولیس هم اشاره و گفت:« تعویق افتادن بازی ها دست من نیست و این برمی گردد به استراتژی و نگاهی که مسئولان فوتبال قطر به السد به عنوان تنها نماینده این کشور در آسیا دارند. طبق عرف بین الملل ما هر چهار روز می توانیم به میدان برویم اما بازیکنان حال حاضر تیم شرایط بسیار سختی را تجربه می کنند و نیاز به نگاه ویژه تری دارند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن شوهردار با معشوقه اش در اتاق خواب بود که شایان سر زده رسید + عکس

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

عکس / مردی با سر بریده مادرش به کلانتری رفت

راننده های تهرانی از این زن لاغر اندام می ترسیدند! + عکس پروانه

توطئه نسرین برای زن داود / او این مرد را فقط برای خودش می خواست

امید لپ تاپ گرانقیمتش را فروخت تا با 2 دختر قرار بگذارد!

سقوط شیشه از پنت هاوس برج 27 طبقه مردی را تکه تکه کرد+عکس

دهکده پزشکان ایران / روستایی که از 200 خانوار، 175 پزشک بیرون آمده است + عکس

نسکافه داغ داماد پدر زن و باجناقش را بی هوش کرد

مرد مشهدی زنش را زنده زنده در پشت بام خانه به آتش کشید

بشین پاشو دادن مأموران راهور به چند جوان در جاده چالوس! + فیلم

مد جدید بچه پولدارها؛ دور دور با حیوانات عظیم الجثه

تجاوز به شیر برای باریدن باران ! + عکس هولناک

 

کدخبر: 423012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟