رحمتی: هیچ استقلالی برای پرسپولیسی‌ها آرزوی موفقیت نکرد !!!

مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال Esteghlal در اینستاگرام Instagram خود به انتقاد هواداران از بازیکنان به علت تماس با تیم رقیب و آرزوی موفقیت برای پرسپولیسی ها نوشت:

سلام به همه هواداران عزیز استقلال

در این چند روزی که در شهر اهواز حضور داریم سوالی برای شما به وجود اومده که از طرق مختلف از من پرسیده شده و به خاطر ارادتی که به شما دارم این مورد رو پیگیری کردم.

سوال این بود: کدام بازیکنان تیم استقلال با بازیکنان پرسپولیس تماس گرفتند و برای این تیم آرزوی موفقیت کردند؟ واقعا پیگیری این موضوع برام سخت بود چون از یک طرف منافع ملی وجود داشت و از طرف دیگه طرفداران تیم استقلال که در سرما و گرما از ما حمایت می کنند. من با وجود اینکه دوستان زیادی در تیم رقیب دارم ولی از اینکه عنوان شده بود با بازیکنان حریف برای موفقیت در آسیا تماس گرفتم تعجب کردم اون هم در روزی که استقلال بازی حساسی در جام حذفی داشته، چون واقعا چنین تماسی از طرف من و همبازیانم در استقلال گرفته نشد .من به شخصه می بینم که بچه های تیم برای بهتر شدن شرایط چقدر دغدغه دارن و فکر و ذکری جز این موضوع ندارن. وقتی پیگیر شدم که چه کسی این خبر رو عنوان کرده متوجه شدم که آقای مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش Sport در صفحه توئیتر خودش چنین موضوعی رو از طرف استقلالی ها نوشته به همین دلیل امروز برای احترام به شما موضوع رو پیگیری کردم. در تماس با ایشون سوال کردم که چه کسی با بازیکنان تیم پرسپولیس از تیم ما تماس گرفته که بعد از چند دقیقه مکالمه به جواب قانع کننده ای نرسیدم. در واقع ایشون اسمی نیاوردند و من هر چه به عنوان کاپیتان و نماینده تیم استقلال سعی کردم بدانم کدام بازیکن ما با بچه های تیم حریف تماس گرفته جوابی درست و قانع کننده نشنیدم. به نظرم خبر صحت نداشته و پیگیری من که این رو نشون می داد مگر اینکه خود ایشون به هواداران توضیح بدن.

با این شرایط تصور می کنم هواداران تیم استقلال هم نسبت به اخبار حساسیت به خرج بدن و از منابع رسمی و درست خبرها رو پیگیری کنند که خدای ناکرده با آبروی کسی بی دلیل بازی نشه.

به امید موفقیت استقلال و استقلالی»

1813393_300

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این دو مرد امروز بالای سر زن زائو تهرانی رفتند و بچه اش را به دنیا آوردند ! + عکس

گفتگو با شاخ اینستاگرام / این شرور برای اسلامشهری ها رجزخوانی کرده بود !+ فیلم

تجاوز به پسر 12 ساله در توالت مدرسه! + عکس

تجاوز مرد همسایه به دختر 14 ساله در انباری+عکس

دستگیری 4 دندانپزشک ایرانی / پلیس امریکا با شکایت یک زن به هتل رفت + عکس چهره باز

زنده شدن دختر جوان در بیمارستان مسجد سلیمان

رفتار عجیب پلیس عراق با زائران ایرانی + تصویر

بلایی که پزشک قلابی بر سر لب های دختر جوان ترک آورد + تصاویر

مجری اخبار هواشناسی با زنان خیابانی حرکات مستهجنی داشت +عکس

همخوابی زشت زن 51 ساله با پسر 17 ساله شوهرش + عکس

عکس های خاص از شراره رخام در آمریکا

 

کدخبر: 422145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟