مورینیو: قبل از شروع فصل گفتم کار سختی در پیش داریم

به باور ژوزه مورینیو، الکسیس سانچز فرم ایده آل خود را در منچستریونایتد پیدا خواهد کرد اما این مربی همچنین تاکید کرده که نقشی در کنار کشیدن سانچز از اردوی آینده تیم ملی شیلی نداشته است.

به گزارش اسکای، سرمربی شیلی این هفته مدعی شد که سانچز به دلایل پزشکی، از دو دیدار دوستانه تیمش مقابل ژاپن و کره جنوبی انصراف داده است. این بازیکن مسابقه دو هفته قبل یونایتد برابر برایتون را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. مورینیو در این باره توضیح داده است:

درخواستی از او نداشتم. هرگز از بازیکنان خود در خواست نمی کنم که به اردوی تیم ملی ملحق نشوند. هرگز برای معافیت بازیکنانم از بازی های ملی، با تیم ملی تماس برقرار نمی کنم. این یک مسئله شخصی بین خودش و سرمربی تیم ملی کشورش است. در عین حال او پس از بازگشت از مصدومیت، حس می کند که شدیدا به استراحتی دو هفته ای نیاز دارد. هنوز شرایط بازی کردن مقابل برنلی را دارد ولی حس می کند پس از این بازی، دو هفته استراحت برای رسیدن به فرمی خوب نیاز دارد. با توجه به این که آن دو بازی در آسیا دوستانه هستند، تصمیمی به صلاح الکسیس گرفتند و در نتیجه برای ما هم خوب شد که او نمی رود.

سانچز در ژانویه گذشته در حالی به یونایتد آمد که خبرها حکایت از این داشتند که او در اولدترافورد، بالاترین دستمزد تاریخ لیگ برتر را دریافت خواهد کرد. اما به ثمر رساندن 3 گل طی 20 بازی زیر نظر مورینیو، عملرکد قابل دفاعی نبوده است؛ آماری که از دید مورینیو، بهتر خواهد شد.

امیدوارم؛ امیدوارم بتوانیم شاهد سطح بالای او باشیم. او پیش فصل خوبی داشت و فصل را هم خوب شروع کرد. سپس مصدومیتی او را دور نگه داشت و بعد به فاصله یک روز مانده به بازی با تاتنهام به جمع تیم برگشت و زمانی به بازی آمد که نتیجه 2-0 بود. ببینیم از این به بعد چه می کند. او تعهد دارد و روی کارش تمرکز کرده است. او تلاش زیادی به خرج داده و به نظرم بهتر خواهد شد.

آقای خاص انتظار شروع سخت تیمش در فصل 19-2018 را داشته است ولی باور دارد که در مورد دو شکست پیاپی تیمش، اغراق شده است.

من این را در تابستان و قبل از شروع فصل گفتم. حالا دشواری خاصی نداریم. دو شکست، دو شکست است. ما هنوز 35 بازی دیگر پیش روی خود داریم.

در تاریخ 23 اکتبر، کریستیانو رونالدو Ronaldo همراه با یوونتوس به منچستر بازخواهد گشت. مورینیو که در سال 2012 همراه CR7 به اولدترافورد آمد و شاهد گلزنی این بازیکن برابر تیم سابقش بود، انتظار استقبال باشکوه دوباره ای را از این بازیکن دارد.

به نظرم از این اتفاق استقبال می کند. زمانی که در رئال مادرید حضور داشت، از بازگشت به اینجا خیلی خوشحال بود. این بار بر می گردد تا برای تیم فعلی خود کاری انجام دهد؛ همانند کاری که در زمان حضور در رئال مادرید انجام داد. اما فکر می کنم از آمدن به اینجا خیلی خوشخال باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم خائن بود سرش را بریدم! / با چشمان خودم دیدم! +عکس

تایید فساد مردان عراقی با زنان ایرانی در مشهد توسط یک مقام!

تجاوز خونین پسر همسایه به شیلا 11 ساله در اتاق خواب + عکس

سلفی بی شرمانه پرستاران با یک جسد +عکس

ناگفته های تلخ فریده از بی شرمی های پسرش

تجاوز به زن جوان در صحنه سرقت! + عکس

شیلا زن نیما بود اما از فرشاد بچه دار شد !

اعدام پریا استاد 34 ساله دانشگاه / او وقتی به هوش آمد همه چیز را باخته بود !

خواستگار شیطان صفت ریحانه را با 2 مرد به حجله اجباری برد

بلای هولناکی که بر سر نسرین زن چاق تهرانی در بیمارستان آمد

فیلم های مستهجن برای بی آبرو کردن یک مرد / زن دوستانش را به اتاق شوهرش فرستاد

نقشه شوم دختر جوان در سفر با مدیرعامل شرکت به دوبی / عکس های غیر اخلاقی رییس را به دادگاه کشاند !

سوسن برای یک شب عقد موقت می شد / نمی دانم بچه ام از کدام مرد است

کدخبر: 412914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟