چالش برادران ایوانکوویچ؛ خروج از روند سینوسی

شکست مقابل السد انتقاداتی را برای برانکو به همراه داشت. هواداران پرسپولیس انتظار داشتند و دارند که در بهترین فصل فوتبالی شان، در همه مسابقات پیروز شوند و حتا در قطر، یاران ژاوی را هم ببرند اما سفید پوشان قطری در آن مسابقه موفق ظاهر شدند و با درخشش بغداد، کار پرسپولیس را ساختند.
این شکست میتوانست با پیروزی در دیدار مقابل استقلال Esteghlal ها به باد فراموشی سپرده شود اما سرخ ها از این دو دیدار هیچ کدام را نبردند و بازی مهم تر را واگذار کردند تا صدای انتقاد هواداران بیشتر از هر زمان دیگری شده و به تمرین تیم هم کشیده شود.
اما حالا وضعیت آرام شده و سرخ ها به دنبال تمام کردن روند سینوسی فعلی هستند. البته برد در بازی رفت برابر الوصل راه فعلی (یک برد و یک باخت) را حفظ می‌کند و شاگردان ایوانکوویچ ملزم به کسب ۶ امتیاز برای خروج از این چالش هستند. البته در وضعیت فعلی، هواداران کادرفنی را مقصر اصلی میدانند و برادران کروات، باید راهی برای بازگشت به روند قبلی پیدا کنند.
گفته می‌شود آقای سرمربی در این بازی چند بازیکن فیکس را نیمکت نشین خواهد کرد و چند بازیکن از نیمکت وارد ترکیب خواهند شد. البته دست زدن به ترکیب در آستانه بازی حساس، کار پرریسکی است اما شاید راه خوبی برای کم کردن فشار رسانه ها و هواداران باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟