شیخ منصور: منچسترسیتی هنوز به هدف نهایی خود نرسیده است؛ به فکر وضع استانداردهای جدید هستیم

مالک منچسترسیتی «شیخ منصور آل نهیان» امیدوار است تا باشگاهش را بهترین در دنیا تبدیل کند و همچنین ایجاد استانداردهای جدیدی را در فوتبال نشانه گرفته است.

به گزارش سایت گل، سیتیزن ها فصل گذشته با امتیازی سه رقمی به قهرمانی در لیگ برتر رسیدند ولی با وجود هزینه های بسیار، هنوز طعم موفقیت در لیگ قهرمانان را نچشیده اند؛ اتفاقی که شیخ منصور به رخ دادن طی سالیان آینده امیدوار است.

ماجراجویی ما در سیتی همیشه بر مبنای این بوده است تا کار های مان را به نحوی به ثمر برسانیم که حد و معیارهای جدیدی را در فوتبال تعیین کنند. برای انجام این کار باید تمامی جوانب را در نظر می گرفتیم و کاری که کردیم، گذر به استانداردهای جدیدی در فوتبال بود. هنوز به هدف نهایی نرسیده ایم ولی راه درازی را سپری کردیم. افرادی که شناخت خوبی از من داشته باشند، به شما خواهند گفت اگر به این روال کار کنیم، استانداردها و اهداف جدیدی را برای خود مشخص خواهیم کرد. فوتبالی که الان بازی می کنیم، زیبا، هوشمندانه و پرشور است. این همان سبک تکامل یافته است که امید داشتم روزی به آن دست پیدا کنیم.

منچسترسیتی- سیتیزن ها

هنگامی که از او خواسته شد تا برجسته ترین لحظه را در دوران حضور خود در منچستر انتخاب کند، او به نیمه نهایی جام حذفی مقابل منچستریونایتد در سال 2011 اشاره کرد.

آن لحظه زمانی بود که فهمیدم به سطح جدیدی از نردبان پیشرفت خود رسیده ایم. آن روز، تیم ما عملکردی حساب شده داشت. فکر نمی کنم آن روز هرگز نگران شده باشم چون با ذهنیت درستی بازی می کردیم.

در عین حال شیخ منصور به قهرمانی دراماتیک منچسترسیتی در سال 2012 اشاره کرد. جایی که یک پیروزی 3-2 به یادماندنی مقابل کویینز پارک رنجرز، قهرمانی در لیگ برتر را به سیتیزن ها هدیه داد.

بازی مقابل کویینز پارک رنجرز برای من هم همان حسی را به همراه آورد که برای سایرین داشت. فکر نمی کنم هرگز دوباره شاهد چیزی به آن شکل باشیم. امید داشتم که هر سال بر سر قهرمانی در لیگ برتر بجنگیم و بنابراین می دانستم که باید خیلی زود به این حس عادت کنیم.

سیتی پس از شروعی بدون شکست در فصل 19-2018، امروز میزبان نیوکاسل خواهد بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر فیلم «پایتخت» درگذشت + عکس

این راننده تاکسی ها داعشی بودند! + عکس بدون پوشش

این جناب سرهنگ و پسرش را می شناسید؟ / آنها با پیکان خلاف می کردند+فیلم و عکس چهره باز

همخوابی شوم دختر 15 ساله با مردان شیطان صفت در خانه اش

کارگرجوان فرش فروشی خیابان ولیعصر 20 میلیاردتومان فرش را باخودبرد+تصاویر

ماجرای فریب 100 میلیون تومانی خواهران منصوریان چه بود؟ / با آبروی الهام چرخنده بازی شد + فیلم و عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 10 ساله زیبا و درشت اندام

دختر پولدار تهرانی با صدای بازیگر مشهور خودش را در اختیار پیک موتوری گذاشت !

بیماری عجیب یک روحانی او را زمینگیر کرد +تصاویر

اعتراف شوم خواستگار بی رحم / مادر و دختر غافلگیر شدند + عکس

تجاوز گروهی به شیما و مادرش توسط 17 مرد گرگ صفت / مادرم زیر تجاوزها بیهوش شد

مردی از ارتباط زنش با مرد غریبه پنهانی فیلمبرداری کرد + فیلم و عکس

پیشکش دختران ایرانی به عرب ها ! + عکس و سند

کدخبر: 412512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟