آل کثیر؛ هر 90 دقیقه یک گل +عکس

عیسی آل کثیر که در 5 بازی ابتدای لیگ هرگز به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی قرار نگرفته بود در اولین حضور نود دقیقه ای اش برای پیکان یک گل سه امتیازی و با ارزش را به ثمر رساند. در همان نیمه اول بازی و روی یک خطا که از سمت راست توسط مهدی مومنی ارسال شد با یک ضربه سر زیبا و محکم دروازه استقلال Esteghlal خوزستان را باز کرد. این دومین گل عیسی آل کثیر در این فصل از رقابت ها است و این در حالی است که مجموع دقایق حضورش در 6 بازی 180 دقیقه بوده است.

با این حساب او در حال حاضر آمار هر 90 دقیقه یک گل را برای خودش ثبت کرده که معادل هربازی یک گل است. او در 5 هفته ابتدایی بازی ها به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد. در برابر استقلال تهران 18 دقیقه، او در بازی با سایپا در هفته دوم روی نیمکت نشست و حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. در بازی برابر برابر سپاهان 1 دقیقه و در هفته چهارم برابر ماشین سازی 36 دقیقه به میدان رفت و در این بازی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. آل کثیر در بازی با پدیده نیز 35 دقیقه آخر به بازی فرستاده شد اما در هفته ششم و بازی با استقلال خوزستان که در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و توانست در اولین نود دقیقه ثابتش برای پیکان یک گل سه امتیازی و حیاتی را به ثمر برساند.

او بعد از این گل هم خوشحالی خاص خودش را به نمایش گذاشت تا نشان دهد امسال برای گلزنی در لیگ هجدهم برنامه ریزی کرده است. او فصل گذشته در 28 بازی 8 گل زد و 2 پاس گل هم داد و یکی از موثرترین بازیکنان لیگ برتر بود.

مجیدجلالی در بازی با استقلال خوزستان آل کثیر را به عنوان مهاجم نوک و قاضی Judge را پشت سر او بازی داد و او به خصوص در نیمه اول روی توپ هایی که پشت مدافعان استقلال خوزستان فرستاده می شد و با پاس های قاضی فرصت هایی را به دست آورد هرچند فقط روی یک ضربه سر بود که توانست تنها گلش را در این بازی به ثمر برساند. شاید بزرگترین نقطه ضعف آل کثیر در طول بازی عدم حضورش در ساختار تدافعی و بازی تیمی باشد. اما او شم گلزنی بالایی دارد و اگر این خصایص مهم را هم تقویت کند آن وقت در 28 سالگی می تواند یکی از بازیکنان مهم فوتبال ایران باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر فیلم «پایتخت» درگذشت + عکس

همخوابی شوم دختر 15 ساله با مردان شیطان صفت در خانه اش

ماجرای فریب 100 میلیون تومانی خواهران منصوریان چه بود؟ / با آبروی الهام چرخنده بازی شد + فیلم و عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 10 ساله زیبا و درشت اندام

دختر پولدار تهرانی با صدای بازیگر مشهور خودش را در اختیار پیک موتوری گذاشت !

بیماری عجیب یک روحانی او را زمینگیر کرد +تصاویر

مرگ تلخ دختر 12 ساله یزدی زیر تیغ قصور پزشکی + عکس و جزئیات

اعتراف شوم خواستگار بی رحم / مادر و دختر غافلگیر شدند + عکس

تجاوز گروهی به شیما و مادرش توسط 17 مرد گرگ صفت / مادرم زیر تجاوزها بیهوش شد

تجاوز پزشک شیطان صفت به زن سرطان / او همه بیماران زنش را در اتاق معاینه لخت می کرد + عکس

مردی از ارتباط زنش با مرد غریبه پنهانی فیلمبرداری کرد + فیلم و عکس

پیشکش دختران ایرانی به عرب ها ! + عکس و سند

کدخبر: 412473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟