گواردیولا: لیگ قهرمانان اروپا هر فصل سخت تر می شود؛ منچستریونایتد تیم بزرگی است

تیم فوتبال منچسترسیتی در ادامه لیگ برتر انگلیس فردا باید به مصاف تیم نیوکاسل برود. پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شده است.

به نقل از منچستر اونینگ، وی در مورد قرعه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و وضعیت تیمش سخن گفته است. پپ همچنین از انتقال قرضی داگلاس لویئز به خیرونا برای افزایش کیفیتش خبر داده است.

لیگ قهرمانان هر فصل سخت تر می شود و تیم ها بهتر می شوند. همه چیز به عملکرد ما بستگی دارد و ما سعی می کنیم هر چقدر می توانیم پیش برویم. من الان به فینال لیگ قهرمانان فکر نمی کنم. ما الان در ماه آگوست هستیم و فکر کردن به فینال اشتباه بزرگی است. تمرکز ما روی لیگ برتر و سپس بر روی اولین بازیمان در لیگ قهرمانان است و به فکر جمع آوری امتیازات لازم برای ادامه کار هستیم.

در مورد تاکتیک دفاعی نیوکاسل:

آن ها فصل گذشته نیز در مقابل ما چنین بازی انجام دادند. من با رافا صحبت نکردم و نمی دانم تاکتیک او چیست. عقیده او این است و باور دارد این روش بهترین برای گرفتن امتیاز است و ما باید با آن هماهنگ شویم.

در مورد عملکرد منچستریونایتد:

آن ها هنوزم تیم بزرگی اند و ما تازه در ماه آگوست هستیم. هنوز امتیازات زیادی برای جمع آوری هست و پس از این تعطیلات ملی تازه فصل آغاز می شود.

وی در پاسخ به این سوال که وقتش را صرف تیم می کند یا حریفان توضیح داد:

ما بیشتر وقتتمان را صرف این که ما باید چه کنیم و چگونه عملکردی داشته باشیم می کنیم زیرا در آخر ما نمی دانیم حریف چگونه بازی می کند و نقشه ای دارد و تنها می شود این را تصور کرد. در بازی با هادرسفیلد فکر می کردیم آن ها با 5 بازیکن در عقب بازی کنند اما با 4 بازیکن به میدان آمدند.

 

کدخبر: 412424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟