انتقاد ستاره خوش تیپ دهه 70 استقلال از بازی آسیایی تیم شفر!

کورش تشت زر بازیکن اسبق استقلال Esteghlal در دهه 70 که یکی از ستاره های تیم پورحیدری بود و به خاطر خوش تیپی در آن سال ها بارها برایش مشکل ایجاد شده بود ، حالا در کاناداست و سردبیر نشریه ای ورزشی به نام دنیای ورزش. او که برای تعطیلات تابستانی به ایران برگشته قبل از بازی آسیایی استقلال با السد به اردوی این تیم رفت و با بازیکنان دیدار داشت.

او بعد از بازی از این شکست ناباورانه گفته است«بچه های استقلال یک بازی خیلی ضعیف را به نمایش گذاشتند. از نظر فنی ، استقلال روی جو وحشتناک سکوها توانست به گل برسد و آن اشتباه دروازه بان فقط ناشی از حضور آن همه استقلالی و فضایی بود که بر ورزشگاه حاکم شد. وگرنه این یکی از بدترین بازی های سال های اخیر استقلال بود. »

تشت زر ادامه داد:«همان گل هم باعث شد فکر کند بازی ساده ای دارد. بازی را برده فرض کردند و مغرور بازی کردند اما السد با جو ورزشگاه خو گرفت و توانست میانه میدان را از استقلال بگیرد و بازیکنان استقلال هم تا می توانستند اشتباه کردند.فکر کنم فرشید باقری و دیگر هافبک ها ، بدترین روزشان را بخصوص جلوی هافبک های با تجربه السد به نمایش گذاشتند . تعداد بالای پاس های اشتباه در قلب Heart خط هافبک این تیم از یک سو ، بازی رو به عقب آرمین سهرابیان در سمت چپ زمین از سوی دیگر و بازی ناموفق باقی بازیکنان استقلال در پست های دیگر ، نمی توانست نتیجه ای بهتر از این را رقم بزند.

استقلال تو روزی که میزبان بود ، باید بعد گل پیش می رفت اما نبود یک ژنرال در استقلال باعث شد تا در فقدان یک رهبر در زمین ، بازی را به یاران السد داد و آن نتیجه تلخ رقم خورد.»

کوروش تشت زر

کوروش تشت زر

کدخبر: 411749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟