به گزارش رکنا، در حالی که زهرا نعمتی دور یک شانزدهم تیروکمان را در بخش ریکرو انفرادی زنان را پشت سر گذاشته و به مرحله یک هشتم راه پیدا کرده بود در اتفاقی نادر از حضور به مرحله بعدی جا ماند.

مسوولان به نعمتی گفتند هنگام صرف ناهار است و مرحله بعدی از ساعت ۱۴ آغاز می شود. نعمتی هم با همین تصور محل تیراندازی را ترک کرده که بلافاصله میلاد وزیری با سراسیمگی به محل آمده و به نعمتی اعلام کرد رقبا در حال رقابت هستند. سپس نعمتی را به محل برگزاری مسابقه آوردند اما کار از کار گذشته بود و نبود نعمتی به منزله انصراف او محسوب شد و او در کمال شایستگی از صعود به مرحله بعد بازماند و همه را شوکه کرد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد این اتفاق نادر در صفحه ضخصی خود نوشته است :« سرکار خانم زهرا نعمتی، اگرچه خود شما هم باید ساعت دقیق مسابقه خود را چک می‌کردید ولی بنده به عنوان یک مربی سابق و ورزشکار سابق از شما از طرف مدیران فدراسیون، مربیان شما، ریاست محترم فدراسیون و سرپرست تیم اعزامی عذر خواهی میکنم، باز هم بگذاریم بگذرد، نبردن دستکش بوکس، عدم اطلاع از زمان مسابقه و دیگر شاهکارهایی از این دست را گذاشتیم بگذرد که به اینجا رسیدیم. شاید وقتی دیگر، طلایی دیگر در انتظار شما قهرمان شایسته ایران باشد.»

033

کدخبر: 409922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟