نایب‌رئیس باشگاه ترابوزان‌اسپور: یک بازیکن ایرانی دیگر هم می‌گیریم

هایرت‌الدین حاجی‌صالح‌اوغلو، نایب‌رئیس باشگاه ترابزون‌اسپور در مراسم معارفه و امضای قرارداد سیدمجید حسینی، به خبرنگاران گفت: مدت‌ طولانی است که از مجید حسینی شناخت پیدا کرده‌ایم. به دلیل مشکل کوچکی که در بند فسخ قراردادی وی وجود داشت، این انتقال کمی به طول انجامید. در نهایت این انتقال امروز شکل رسمی به خود گرفت و امیدواریم که مجید و باشگاه‌ روزهای خوبی را با یکدیگر تجربه کنند. برای حسینی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که ما را شرمنده نکند. حسینی در پست دفاع بازی می‌کند و به همراه تیم ملی در جام جهانی 2018 بوده است و اتفاقاً عملکرد خیلی خوبی هم از خود ارائه داد. امیدوارم مجید چنین عملکردی را هم در ترابزون‌اسپور داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به سیاست‌های این باشگاه در بازار Store نقل‌وانتقالات نیز یادآور شد: ما در ترابزون‌اسپور در حال برنامه‌ریزی بر روی این موضوع هستیم که از این پس از کشورهای همسایه از جمله ایران، گرجستان، یونان و ... بازیکن به خدمت بگیریم چون بازیکنان این کشورها به سادگی می‌توانند با سبک زندگی و به لحاظ اجتماعی خودشان را در اینجا وفق دهند. ممکن است در این بین برای مثال از آمریکا یا نیجریه هم بازیکن بگیریم، اما سیاست کلی‌مان جذب بازیکن از کشورهای همسایه خواهد بود. ما پیش از این یک بازیکن ایرانی - وحید امیری - به خدمت گرفته بودیم و امروز هم یک بازیکن ایرانی دیگر به ترکیب‌مان اضافه کردیم. شاید یک بازیکن ایرانی دیگر نیز جذب کردیم، شاید هم سال بعد این اتفاق بیفتد. از این به بعد سیاست‌مان این است و به این شکل فکر می‌کنیم.

پیش از این رسانه‌های ترکیه‌ای مدعی شده‌ بودند که ترابزون‌اسپور نسبت به جذب مرتضی پورعلی‌گنجی علاقه‌مند است و عنوان کرده بودند این انتقال می‌تواند در ازای 1.5 میلیون یورو عملی شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماموریت خطرناک 3 گروه داعشی در خاک ایران

صدور کیفرخواست برای مهرداد میناوند !

زن جوان با خوراندن نمک یکی از دوقلوهایش را کشت+ عکس

مرگ خواننده معروف به خاطر رژیم‌های غذایی نادرست + عکس

جواب بله دختر 19 ساله تبریزی برای صیغه شدن / 100 جوان به دام افتادند!

تجاوز گروهی وحشیانه به دختر 17 ساله در استخر خصوصی

سنگ قبر پدر شهید در بهشت زهرا دزدیده شد! + عکس

دار زدن کبری رضایی 14 ساله با چادر در مقابل خانه اش + عکس

تجاوزهای سریالی به 2 پسر در مکانی مقدس!+ عکس

حادثه ناگوار برای دختر چاق تهرانی که عمل زیبایی کرد!

تجاوز وحشیانه برادر شوهر به عروس جوان / این زن در جنوب تهران قتل عام به راه انداخت + عکس

روش خنده‌دار یک زندانی برای فرار از زندان + تصویر

پارتی شبانه در شمال تهران میهمانان عجیبی داشت!+ عکس

 

کدخبر: 402802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟