به گزارش گروه ورزشی رکنا، البته ناصر محمودی‌فر دلیل اصلی برکناری‌اش را حضور خانواده‌ها در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های ایران در جام‌جهانی ٢٠١٨ می‌داند!
دلیل برکناری‌ام راه‌دادن خانواده‌ها ست
مدیر برکنارشده ورزشگاه آزادی Freedom که جای خود را خیلی زود به نیکوخصال داد، درباره چرایی این اتفاق  می‌گوید: «به من هیچ دلیلی اعلام نشد و خودم از طریق رسانه‌ها متوجه برکناری‌ام شدم. البته حدس من این است که دلیل اصلی ماجرای ورود خانواده‌ها به ورزشگاه آزادی برای تماشای ٢ بازی ایران در جام‌جهانی ٢٠١٨ باشد و مسائل دیگری که عنوان شده، بهانه است.»
طی ٢ساعت حکم اخراجم صادر شد
محمودی‌فر درشرایطی دلیل برکناری‌اش را ورود زنان و خانواده‌ها به ورزشگاه آزادی دانسته که کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اجرانکردن سیاست‌های وزارت ورزش Sport در بخش بلیت‌فروشی و جمع‌آوری تأسیسات شرکت برهان مبین را دلیل صدور چنین حکمی عنوان کرده است. محمودی‌فر در واکنش به ادعای کریمی می‌گوید: «همان‌طور که گفتم، این موضوع بهانه است. من طبق قانون Law کارم را انجام دادم و نخواستم غیرقانونی عمل کنم. مگر می‌شود طی ٢ساعت چنین اقدامی را عملی کرد؟ صبح شنبه به من اعلام کردند تغییراتی در بخش بلیت‌فروشی صورت بگیرد و ٢ساعت بعد حکم برکناری‌ام صادر شد! اگر واقعا قصد داشتند همکاری صورت بگیرد، با تعامل می‌توانستیم کارها را پیش ببریم.»
کار قانونی کردم و پشیمان نیستم
وی همچنین به تشریح خواسته مدیرعامل شرکت تجهیز اشاره می‌کند: «من نگفتم کاری که آقایان می‌خواهند را انجام نمی‌دهم. فقط گفتم مصوبه‌ای که قانونی باشد را به من ارایه دهید. کریمی از دوستان قدیمی من است و برای او احترام قائلم اما اگر واقعا مصوبه‌ای وجود داشت، چرا به من به‌عنوان رئیس مجموعه نشان ندادند؟ همان ٢ساعت زمان را به من دادند؛ درحالی ‌که قبل از این هم موضوع برهان مبین را با تعامل پیش برده بودیم. من تابع قانون بودم و به هیچ‌وجه از تصمیم خودم پشیمان نیستم.»
نه متولی امنیت بودم، نه فرهنگ
ورود زنان و خانواده‌ها به ورزشگاه آزادی که برای نخستین‌بار رخ می‌داد، با حاشیه‌های زیادی همراه بود. حالا که محمودی‌فر دلیل برکناری‌اش را این موضوع می‌داند، از او می‌پرسیم مگر شما خلاف دستور نهادهای ذیربط برای راه‌دادن خانواده‌ها به ورزشگاه عمل کردید. او درپاسخ می‌گوید: «من هیچ کار غیرقانونی انجام ندادم. اصلا من تصمیم‌گیرنده نبودم. هر زمان که گفتند، در ورزشگاه آزادی را به روی علاقه‌مندان باز کردیم. وظیفه ما این بود که امکانات کافی در استادیوم برای خانواده‌ها فراهم شود که تا حد توان این کار را انجام دادیم. اگر هم کسی انتقاد کرده که چرا فلان خانم حجابش خوب نبوده، این به من مربوط نمی‌شود. مدیر ورزشگاه نه متولی امنیت است، نه فرهنگ. شورای تأمین با برگزاری چنین مراسمی موافقت کرده بود و وزارت ورزش هم نظارت کافی داشت. وزارتخانه خودش معاونت فرهنگی دارد و می‌توانست در مسائل فرهنگی ورود کند. البته از نظر من که مشکل خاصی در جریان این ٢ مسابقه رخ نداد و همه چیز خوب برگزار شد.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام شوم 3 مرد افغان با زن جوان شوهردار در پارک چیتگر

ناگفته های یک شرور اینستاگرامی از وحید مرادی +فیلم

پسر فروغ فرخزاد درگذشت +عکس

دستگیری 4 شاخ اینستاگرامی تهران پس از قتل وحید مرادی

ادعایی جدید/ ماموران موساد شبانه وارد تهران شده و نیم تن اسناد هسته‌‌ای ایران را با خود بردند!؟

لحظاتی پیش رخ داد/ انفجار تروریستی در پارک شهر فاریاب

دردسر حرف های خلبان مردودی در فضای مجازی / پلیس فتا رسیدگی کرد

مزاحمت های زشت یک نماینده انگلیسی برای دو دختر او را رسوا کرد

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

پوریا و مهتاب برای عاشقانه زندگی کردن درخواست طلاق دادند!

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

اقدام گستاخانه مرد متاهل با زن زیبا در جنگل + عکس

کدخبر: 398329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟