ایران یا جای کی‌روش است یا برانکو + عکس

او تلویحا به برانکو اتهام دلالی در ماجرای جذب اوکراینی‌ها زده و گفته در همان موقع از جیب شخصی برای مرکز پک لوازم خریداری کرده و هزینه اردوهای تیم‌ملی در خارج از کشور را داده و حتی خطاب به گرشاسبی گفته یک بار برای همیشه برانکو را ساکت کند.
نخستین ذهنیت بعد از حمله دوباره کی‌روش به برانکو این بود که او قصد دارد برانکو را به‌عنوان دشمن اصلی‌اش از فوتبال ایران حذف کند و صحبت‌های روز قبل این ذهنیت را به واقعیت تبدیل کرد. چرا که کی‌روش گفت: «آقای پروفسور! این کشور برای بودن من و شما کوچک است. من برادرم و خانواده‌ام را در کنارم ندارم. الان مردم باید تصمیم بگیرند، یا من یا شما.»

البته باشگاه پرسپولیس هم در حمایت از برانکو بیانیه داده و گفته است از مسئولان فدراسیون انتظار می‌رود تا ضمن توجیه کی‌روش نسبت به این‌گونه اظهارات تذکرات لازم را داده و به وی یادآور شوند که حق دخالت در امور داخلی باشگاه‌ها و اظهارنظر در این خصوص را ندارد.
باشگاه پرسپولیس مثل منتقدان این نظر را دارد که صحبت کی‌روش درباره هزینه از جیب شخصی برای تیم‌ملی و مرکز تپک
توهین به فدراسیون است. واقعیت هم همین است! در تمام این سال‌ها مقصر اصلی به وجود آمدن این دعوا و اختلافات فدراسیون بوده است. باشگاه‌ها طبق قانون Law از بازیکنان خود استفاده کرده‌اند و هیچ نقدی به آنها وارد نیست که چرا در لیگ قهرمانان آسیا از تمام ستاره‌های خود به خاطر این‌که پول میلیاردی قرارداد آنها را می‌دهند استفاده کرده‌اند و بازیکن به تیم‌ملی نداده‌اند.

این وظیفه فدراسیون بود که در تمام این مدت کی‌روش را توجیه کند و جلوی این درگیری‌ها را بگیرد. در شرایط کنونی اگر صحبت‌های کی‌روش درباره هزینه شخصی برای خرید لوازم پک یا اردوهای تیم‌ملی درست باشد،‌ فدراسیون باید پاسخگو باشد که چرا چنین اتفاقی افتاده است و نقش آنها در مدیریت اقتصادی فوتبال چیست که سرمربی برای تیم‌ملی هزینه می‌کند! اگر کی‌روش دروغ گفته که باز هم باید فدراسیون واکنش نشان بدهد.

فدراسیونی‌ که در طول‌سال به دلیل مشکلات مالی همیشه به کی‌روش بدهکار بوده و هیچ وقت نتوانسته حق و حقوق او را به موقع پرداخت کند و به همین دلیل در مقابل این مربی ضعف نشان داده تا علیه‌شان موضع تندی نگیرد.
وینفرد شفر ضلع سوم این دعوا هم در واکنش به آغاز درگیری‌های قدیمی دیروز واکنش جالبی به اتفاقات داشت و گفت که برانکو و کی‌روش باید به مرخصی بروند. جالب این است که با ادامه حضور کی‌روش در تیم‌ملی این دعوا ادامه خواهد داشت و به نظر می‌رسد همین موضوع روی داستان ادامه حضور وحید امیری و علیرضا بیرانوند در پرسپولیس تأثیر منفی بگذارد و شاید همین درگیری باعث شود قید حضور در پرسپولیس را بزنند.
در شرایط کنونی حامیان کی‌روش هم در جبهه این مربی شمشیر می‌زنند و کمپینی بزرگ در فضای مجازی راه انداخته‌اند که مخالفانی که به این مربی اتهام دلالی زده‌اند حالا در آستانه تمدید قرارداد باید اسناد دلالی این مربی را منتشر کنند تا در صورتی که قرارداد این مربی تمدید نشود و اگر اسنادی ارایه ندادند از مردم عذرخواهی کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

مرگ تلخ قاری مشهور قرآن در حال تلاوت سوره "ملک"+فیلم و عکس

اتفاق عجیب در کنکور امروز / یک زن در جلسه آزمون زایمان کرد!

تجاوز 6 مرد به زینب با اجازه شوهرش بود!

گوشواره در قم دستگیر شد

دستگیری 3 مرد بی شرم که شبانه وارد خانه تهرانی ها می شدند / هدف شوم آن ها چه بود؟

چرا صورت خانم مدلینگ زشت شد ! + عکس

مرگ عجیب جوان آبادانی با یک لقمه غذا

وحشتناک ترین انتقام از مردی وقتی به زنش گفت دوستش ندارد ! +عکس

خودسوزی پسر آبادانی به خاطر شوری آب شهر !

زیباترین قاتل زنجیره‌ای جهان کیست؟ + عکس و جزییات

مریم مرا به خانه اش برد و شوهرش در برابر دوربین به من تجاوز کرد + عکس

عموی شیطان صفتم هنگام خماری به من تجاوز کرد

کدخبر: 393142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟