هدف اسپانیا گلباران کردن ایران است

یادداشت فنی جلال چراغپور که از کارشناسان مطرح فوتبال ایران است را در خصوص 4 تیم گروه B بخوانید:

تیم‌های پرتغال، اسپانیا، مراکش و ایران در گروه B جام جهانی 2018 حضور دارند. در این روز‌ها کادر فنی تیم‌ها به این فکر هستند که در هر بازی با چه هدفی و برای چه نتیجه‌ای به میدان خواهند رفت.

۱- استراتژی پرتغال:

پرتغال- اسپانیا: پرتغال اگر بتوانددر این بازی مساوی بگیرد و به یک امتیاز برسد نتیجه برایش مطلوب خواهد بود.

پرتغال- مراکش: در این بازی پرتغالی‌ها ریسک نخواهند کرد و احتمال دارد حتی به یک امتیاز بازی هم راضی باشند.

پرتغال- ایران: ایران تیم چهارم این گروه است و پرتغال با توجه به اینکه به گرفتن 2 امتیاز از 2 بازی اول خود راضی است، برای برد به مصاف ایران خواهد آمد تا بتواند با حداقل 5 امتیاز از گروه خود صعود کند.

۲- استراتژی اسپانیا:

اسپانیا- پرتغال: در این بازی 2 تیم برای یک بازی بدون دردسر به میدان خواهند آمد، اما این به معنای تبانی نیست و فقط تیم‌ها احتمال باختشان را کم خواهند کرد و در این دیدار به دنبال یک بازی بدون برخورد و درگیری خواهند بود.

اسپانیا- ایران: اسپانیا در این بازی برای برد به میدان خواهد آمد و اگر بخواهد از گروهش صعود کند باید 3 امتیاز این بازی را بگیرد و با توجه به اینکه احتمال دارد در امتیازگیری با پرتغال برابر شود به دنبال بالا بردن تفاضل گل خودش در این بازی خواهد بود.

اسپانیا- مراکش: اسپانیا در این بازی برای مساوی و با نیم‌نگاهی به برد به میدان خواهد آمد.

۳- مراکش:

مراکش- ایران: در این بازی نتیجه‌ای به جز برد به درد مراکش نمی‌خورد و شکست این تیم مقابل ایران بعاث حذفش از جام جهانی خواهد شد.

مراکش- پرتغال: استراتژی این بازی به نتیجه بازی با ایران بستگی دارد اگر مراکش در بازی با ایران مساوی بگیرد در این بازی به دنبال برد خواهد بود و احتمال بازی انتحاری هم وجود دارد، اما اگر بازی با ایران را ببرد در این بازی با هدف گرفتن یک امتیاز و شاید با نیم نگاهی به ضد حملات به میدان خواهد آمد.

مراکش- اسپانیا: این بازی هم 2 حالت دارد اگر مراکش به امتیاز لازم در 2 بازی قبل برسد در این بازی تدافعی عمل خواهد کرد، اما اگر به نتیجه مطلوبش نرسد این بازی برایش تشریفاتی خواهد بود.

۴- ایران:

ایران- مراکش: همانطور که گفته شد مراکش در این بازی برای برد به میدان خواهد آمد، اما نباید فراموش کرد که تیم‌هایی که با ترکیب هجومی مقابل ایران به میدان می‌آیند کار سختی پیش رو دارند، چون ایران تیمی است که در ضد حملات بسیار قدرتمند است. این مسئله را در بازی مقابل آرژانتین هم دیدیم.

ایران- اسپانیا: در این بازی کی‌روش تیمش را برای یک بازی آبرومندانه به میدان خواهد فرستاد.

ایران -پرتغال: در این بازی ایران با ترکیب تدافعی و به قصد ضد حمله به میدان خواهد آمد.

 

کدخبر: 389095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟