نشان باشگاه پرسپولیس با ستاره به ثبت رسیده است

به گزارش رکنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی اتفاقاتی که متاسفانه در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر روی داد و با اعتراض جدی باشگاه پرسپولیس همراه بود، به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ همانطور که استحضار دارید و پیش از این نیز اعلام شده بود، نشان باشگاه پرسپولیس با ستاره درج شده بر روی آن با طی کردن مراحل اداری و قانونی در مراجع رسمی کشور به ثبت قطعی رسیده است. به این ترتیب انتظار می‌رود تمام مراجع به ویژه نهادهای فوتبالی به عنوان رفتاری با عرف قانونی از نشان رسمی باشگاه با تمام اجزای آن به ویژه در رسانه‌های مربوط و مراسم و مسابقات استفاده کنند.

در این ارتباط فدراسیون فوتبال که پیش از این در مکاتبات با کنفدراسیون فوتبال برای همین منظور قرار داشته است در جریان کامل قرار دارد و در جریان مراسم قرعه‌کشی اخیر لیگ قهرمانان آسیا نیز از نشان باشگاه با ستاره استفاده شد. به این ترتیب، بعضی اظهار نظرهای غیرمسوولانه افراد، فاقد وجاهت قانونی است.

باشگاه پرسپولیس پیش از این اقدامات لازم را جهت اطلاع‌رسانی انجام داده است، با این وجود برای جلوگیری از هرگونه بهانه‌جویی یک بار دیگر اسناد مربوط به ثبت رسمی نشان باشگاه و ستاره طلایی آن، همراه با نمونه برای نهادهای مربوط چون فدراسیون و سازمان لیگ ارسال خواهد شد و انتظار باشگاه پرسپولیس و میلیون‌ها هوادار آن استفاده از این نشان‌ها در تمام مراسم و سایت‌های رسمی آنها است.

کدخبر: 385516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟