واکنش علی دایی به عنوان جانشینی کی‌روش! + عکس

علی دایی که برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکیه به استانبول سفر کرده است در تمرین عصر امروز ملی پوشان حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور خود در ترکیه گفت: برای بازی فردای تیم ملی دعوت شدم تا از نزدیک این دیدار را تماشا کنم، عاشق ایران، ملت ایران و تیم ملی هستم و همیشه دوست دارم موفق باشد، امروز هم از این فرصت استفاده کردیم تا تمرینات تیم ملی را ببینم و فردا هم بازی را از نزدیک ببینم. برای کادرفنی تیم ملی آرزوی موفقیت در رقابت های جام جهانی روسیه را می کنم.

وی ادامه داد: فوتبال می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. الان در شرایط بد سیاسی و اقتصادی که داریم فوتبال می‌تواند نشان‌دهنده خیلی مسائل از طرف ملت ما به تمام دنیا باشد.

سرمربی سایپا درباره اینکه چرا از تیم ملی حمایت روحی کافی صورت نمی گیرد اظهار داشت: ما در بقیه موضوعات هم همدلی نداریم. اگر همدلی داشتیم وضعیت‌مان این نبود. فوتبال جزئی از جامعه است و این اتفاق در فوتبال هم افتاده است. من از تمام پیشکسوتان می خواهم پشت تیم ملی باشند و حمایت کنند، به مردم و بازیکنان تیم ملی روحیه بدهیم.

دایی در موردشایعه حضورش در تیم ملی به عنوان جانشین کارلوس کی روش تصریح کرد: من از حقیقت دفاع کردم، از پوچی که دفاع نکردم. نتایج کی‌روش نشان داده که ما در این چند سال بهترین نتایج را گرفتیم. این مربی از لحاظ فنی از همه ما بالاتر است و آرزو می کنم کی‌روش ۴ سال دیگر بماند و بتواند در جام ملت‌های آسیا بعد از چندین سال ایران را قهرمان آسیا کند. اینکه اسم من را می‌آورند درست نیست. باید از چنین مربی بزرگی استفاده کنیم. سرمربی تیم ملی خیلی از بازیکنان را به فوتبال ملی ما اضافه کند، خیلی از بازیکنان را حتی من آشنایی نداشتم و ایشان به فوتبال ملی‌ معرفی کردند.

دایی درباره لغو دیدار دوستانه تیم ملی با یونان اذعان داشت: هرچه بتوانیم برنامه‌ کادرفنی را درست انجام دهیم می‌توان به روند آماده‌سازی تیم کمک شود. انشالله که این اتفاق نیفتد و این بازی انجام شود، هرچه بازی بیشتری انجام دهیم برای تیم ملی‌ ما مفید است. تیم ملی با دو تیم تقریبا خوب اروپایی بازی می‌کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دوست صمیمی شوهرم به من علاقمند شد / مغول با روسری شوهرم را خفه کرد و به خارج از مشهد برد + عکس

عکس / صحنه دلخراش مرگ سرنشینان یک پژو 206 در سیل زنجان

اسید پاشی روی خودروهای پارک شده میهمانان افطاری در میرداماد تبریز + عکس

لبخندهای 3 خواهر و برادر ماهشهری به زندگی / یک ماه پس از زندانی شدن پدر و نامادری + عکس

انتقام وحشیانه مردان فامیل از زن زیبا در غیاب شوهرش / او از دوبی برگشته بود! +عکس

شهاب صاحبخانه مزاحم را در تهران کشت / او وقتی من در خانه نبودم وارد خانه ام شده بود!

دختر 18 ساله ای که مرد 60 ساله خواستگارش بود! / گریه های پدرم را دیدم و به امام رضا(ع) پناه بردم

حکم جالب دادگاه لنگرود برای شکارچی پرندگان مهاجر

مجسمه ای که اشک می ریزد

بن سلمان در کما+ جزییات

وقتی با پارسا وارد خانه اش شدم 3 دوستش منتظرم بودند / وقتی دختر دانشجو به هوش آمد، شوکه شد!

«قیصر» در تشییع‌جنازه «داش فرمون» / حاشیه هایی از مراسم که نخواندید + عکس

 

کدخبر: 384150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟