کاپیتان تیم‌ملی در جام‌جهانی کیست؟

اشکان دژاگه در روزهای ابتدایی پیوستنش به تیم ناتینگهام فارست، در تمرینات این تیم با مصدومیتی سخت مواجه شد، اما اکنون بهبود نسبی خود را به دست آورده و همراه تیم‌ملی در جام‌جهانی روسیه حضور خواهد داشت.
خبر خوب برای کی‌روش
اشکان دژاگه یکی از مهره‌های کلیدی سرمربی تیم‌ملی در روسیه خواهد بود. اشکان ٤‌سال پیش هم یکی از بهترین‌های تیم‌ملی در جام‌جهانی بود و طرفداران تیم‌ملی هنوز نمایش درخشان او در دیدار با آرژانتین را به یاد دارند. اشکان در یکی، دو‌سال گذشته روزهای خوبی را در عرصه باشگاهی سپری نکرد. با این‌حال، همیشه مرد مورد اعتماد کی‌روش بوده است. او برای این‌که شرایط ایده‌آلش را تا فرارسیدن جام‌جهانی حفظ کند به تیم ناتینگهام فارست انگلیس رفت اما مصدومیت شدید او در تمرینات این تیم منجر به انجام جراحی سنگینی روی پای اشکان شد تا حضور او در دومین جام جهانی‌اش در‌ هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. با این‌حال، او باز هم از طرف کی‌روش به تیم‌ملی دعوت شد تا مشخص شود سرمربی تیم‌ملی نمی‌خواهد قید کاپیتان تیمش را بزند. دژاگه در دو ماه گذشته تمرینات اختصاصی زیادی را انجام داد تا درنهایت توانست پا به توپ شود. او در تمرینات دو روز اخیر تیم‌ملی کار با توپ را آغاز کرده و این می‌تواند بهترین خبر برای کی‌روش باشد.
کاپیتان کیست؟
یکی از ابهام‌هایی که در صورت نرسیدن دژاگه به جام‌جهانی پیش می‌آمد، بحث کاپیتان تیم‌ملی بود. دژاگه با نظر کی‌روش بعد از جواد نکونام و آندرانیک تیموریان به‌عنوان کاپیتان تیم‌ملی انتخاب شد و در صورت غیبت او در روسیه مسعود شجاعی یا احسان حاج‌صفی بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بستند. حالا با حضور دژاگه در تمرینات تیم‌ملی و این‌که احتمال زیادی وجود دارد او از ابتدا در ترکیب تیم‌ملی قرار بگیرد، خودش هم بازوبند را بر بازو می‌بندد.
چه‌کسی خط می‌خورد؟
در اردوی فعلی تیم‌ملی فوتبال ٢٤ نفر حضور دارند که طبق قوانین فیفا، یک نفر باید از این فهرست حذف شود و فدراسیون در نهایت اسامی ٢٣ بازیکن را به‌عنوان فهرست نهایی به فیفا معرفی کند. همین موضوع باعث شده شبهه‌های زیادی درباره آخرین بازیکنی که قرار است از فهرست تیم‌ملی حذف شود، به وجود بیاید. برخی رسانه‌ها قبل از بهبود دژاگه، کاپیتان تیم‌ملی را آخرین نفر حذف‌شده از فهرست کی‌روش می‌دانستند، اما حالا با پا به توپ‌شدن اشکان باید منتظر باشیم و ببینیم کدام بازیکن نمی‌تواند در جمع ٢٣ نفر نهایی تیم‌ملی قرار بگیرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جسدی مچ کالبد شکاف را در پزشکی قانونی گرفت!

5 ساعت تجاوز به دختر 15 ساله توسط 2 پسر / دختر مُرد!+عکس دختر و متجاوزان

بازیگر مشهور زن سینما و تلویزیون در آستانه طلاق از همسر ثروتمندش / پرونده در دادگاه تهران

نقشه زن بی حیا برای مرد متاهل در کوچه خلوت

پریا 17 ساله ام در خانه فساد شب ها را صبح می کنم! + سرنوشت تلخ

فرار سهیلای 14 ساله از پیشنهاد پدر بی حیا / وقتی گرفتار 5 جوان شدم!

اقدام بی شرمانه عروس و داماد امریکایی در خیابان + عکس

وحید مرادی اعدام می شود / مادر مقتول خواستار شد + فیلم و عکس

فوری / هواپیما ربایی در آسمان ایران / فرد مهاجم مسلح است

بازیگر خوش تیپ سعودی از کشور اخراج شد / او باعث اغوای زنان می شد + عکس

دعوای زنانه منشی با دختر جوان با لنگه کفش در کلینیک زیبایی! + عکس

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

این پسر جوان را می شناسید / او در خیابان خلوت تهران به دختر جوان تجاوز کرد + عکس

کدخبر: 383088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟