مسی در بین دو نیمه باید اخراج می‌شد / مسی به داور توهین کرده بود

شب گذشته رئال مادرید و بارسلونا در دیداری جنجالی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی 2-2 تن دادند. بازی با درگیری های بسیاری از ابتدا همراه بود و داور در نیمه اول بارها از کارت زرد استفاده کرد و در نهایت نیز به خاطر حرکت غیروزشی که سرخی روبرتو انجام داد و با مشت ضربه ای به مارسلو زد، مدافع بارسا را از زمین اخراج کرد. پس از آن که راموس در پایان بازی مدعی شده بود که مسی داور را تحت فشار قرار داده، حال نشریه ال چیرینگیتو این موضوع را تایید کرد.

خوزه لوئیس سانچس، مکالمه مسی با داور را فاش کرد و نوشت:" مسی به داور گفت: « خیلی به رئال فرصت می‌دهی لعنتی! ما قهرمان لیگ شده ایم، دیگر بس است! نباید دیگر در مورد آنها تبعیض قائل شوی! این وضعیت خیلی مزخرف است"

سرخیو راموس نیز این موضوع را در مصاحبه اش تایید کرد و گفت که مسی در تونل ورزشگاه با داور مشغول صحبت بوده ولی مطمئن نیست که دوربین‌ها این صحنه را ثبت کرده اند یا نه.

طبق ادعای ال چیرینگیتو، مسی به خاطر این مکالمه باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و از زمین اخراج می‌شد و با توجه به گلزنی ستاره آرژانتینی در نیمه دوم، اخراج او می‌توانست روند بازی را به کلی تغییر دهد.

 

کدخبر: 378257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟