رحمتی: 4 گل به بادران زدیم، زدن 6 گل عادی است

کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با "ورزش سه" درباره دیدار با راه آهن گفت: موقعیت های گل زیادی داشتیم و یک پنالتی از دست دادیم. در این 63 روز کاری که انجام دادیم، از لحاظ بدنی تیم را قوی کردیم. هر چه از دقایق بازی می گذشت، ما بهتر می شدیم و اشتیاق داشتیم بیشتر گلزنی کنیم. ما نیم نگاهی به نتایج دو شهر دیگر داشتیم. حدس ما برد خونه به خونه بود و دیدیم که برد و ما باید 4 گل بیشتر می زدیم و اگر این فشار نبود، می توانستیم 8 گل هم بزنیم.

مربی نساجی مازندران در ادامه درباره حواشی به وجود آمده، اضافه کرد: همیشه این حواشی میان تیم هایی که در حال صعود هستند، پیش می آید. ما در بازی هایی که باید امتیاز می گرفتیم، امتیاز گرفتیم. ما 4 گل به بادران زدیم و زدن 6 گل به راه آهن عادی است. تیم های دیگر نیز این کار را کردند. شهرداری تبریز و گل گهر سیرجان نیز به این تیم گل زدند. ما وقتی به بادران 4 گل زدیم، زدن 6 گل به راه آهن یک موضوع عادی است.

رحمتی در ادامه درباره ادامه حضور نکونام در نساجی تصریح کرد: ارتباط خوبی بین کادرفنی و مردم قائمشهر ایجاد شده است. خوش بین هستم و امیدوارم با تیم ادامه دهم اما همه چیز بستگی به نظر آقای نکونام دارد و ایشان تصمیمی می گیرد که به نفع همه است. ایشان پیشنهاد لیگ برتری دارند و بدون اغراق می گویم که این موضوع بازار Store گرمی نیست. آقای نکونام با مردم قائمشهر زندگی کردند و مطمئنا رابطه خوبی با همه عوامل دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه از بررسی این دیدار استقبال می کند، خاطرنشان کرد: همه فوتبال می تواند مورد بررسی قرار بگیرد. چه داخل زمین و چه خارج از زمین. امیدوارم مسئولان مدارک داشته باشند و اگر مستنداتی ندارند، باید با آنها برخورد شود. 24 سال این تیم زحمت کشید و سال هایی نیز نزدیک به صعود بود و صعود ما در فصل جاری کاملا فنی و فوتبالی بود.

رحمتی در واکنش به این موضوع که برخی عقیده دارند که دیدار نساجی و نفت مسجد سلیمان و تساوی بدون گل این دو تیم مشکوک بوده، اضافه کرد: 24 سال در فوتبال هستم و از شما می خواهم فیلم آن بازی را ببینید. از آقای فکری بپرسید که هر دو تیم برای برد آمدند و ایشان می خواستند که برنده بازی باشند تا یک رکورد بزنند. از آقای فکری بپرسید و ما در آن بازی داشتیم می باختیم و شانس آوردیم والبته تساوی برای ما نتیجه خوبی بود. ما یقه تیم های بالا جدول را گرفتیم و اگر یقه آنها را نمی گرفتیم و به بادران 4 گل نمی زدیم، مس کرمان را 10 نفره و فجر را نمی بردیم، این حرف ها بیشتر بود.

او در پایان گفت: برای مردم شفاف سازی شود و حق همه هست که به حق خود برسند و ما نیز از این موضوع استقبال می کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 376887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟