رحیمی: در مورد تاریخ معرفی سرمربی تیم هندبال زمان نمی‌گویم/ تیمی که سکو بخواهد چاره‌ای جز پیروزی ندارد

علیرضا رحیمی در خصوص گروه بندی مسابقات هندبال نوجوانان آسیا و همگروهی ایران با ژاپن، قطر و امارات اظهار داشت: باید به یاد داشته باشیم کسی که به دنبال سکو است باید تمام حریفانش را از پیش رو بردارد و چاره‌ای جز پیروزی و شکست رقبا ندارد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر نوجوانان در اردو هستند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. مسابقات قهرمانی آسیا شهریور ماه برگزار می‌شود و هنوز فرصت زیادی داریم تا تیم به آمادگی کامل برسد. برای جوانان و بانوان هم برنامه‌ریزی‌هایی داریم و اردوهای آنها نیز آغاز می‌شود.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص معرفی سرمربی تیم بزرگسالان یادآور شد: در حال پیگری این موضوع هستیم و مذاکرات خود را با گزینه‌های مختلف ادامه داده‌ایم و همه چیز بستگی به موافقت گزینه‌های ما دارد. در مورد تاریخ معرفی سرمربی زمان نمی‌گویم.

وی در خصوص اینکه در صورت تاخیر در انتخاب سرمربی خارجی اردوها آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا آخر هفته تصمیم می‌گیریم که اردوهای تیم ملی را با مربی داخلی آغاز کنیم یا نه اما بالاخره باید این اتفاق بیفتد و اردوها شروع شود.

رحیمی در خصوص تامین هزینه مربی خارجی با توجه به افزایش دلار گفت: فعلا ما و هیچ فدراسیونی در زمینه تامین دلار مشکلی نداریم. فدراسیون‌ها به بانک مرکزی معرفی شدند و دلار 4200 تومانی را دریافت می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟