کفاشیان: پست نایب رئیسی فدراسیون الکی است!

علی کفاشیان در مورد شرایط تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی فوتسال بانوان ما از هر حیث نیاز به حمایت دارد. امیدوارم این حمایت شروع شود و ارزش‌هایی که این تیم‌ها کسب می‌کنند در آینده باعث تقویت ورزش Sport بانوان شود.

او در مورد میزان کمکی که باید به تیم ملی فوتسال بانوان برسد، گفت: این کمک معلوم است. ولی از خودشان بپرسید که چقدر است.

او ادامه داد: حتما باید قهرمانی‌مان را تکرار کنیم. تیم‌مان خوب است و بچه‌ها آماده هستند البته تیم‌های ژاپن، مالزی و تایلند هم خلی قوی شدند ولی اگر بتوانیم این دوره در آسیا اول شویم کار بسیار بزرگی انجام دادیم.

کفاشیان در پاسخ به سوالی درمورد پیراهن تیم ملی و حواشی به وجود آمده در این مورد گفت: رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال اینجا بودند از آنها بپرسید.

وی در مورد صحبت‌های شهبازی که گفته بود باید سرمربی تیم امید را معرفی کنید و تاخیر در این زمینه جایز نیست، گفت: خوب شد گفت اگر نمی‌گفت باید چکار می کردیم. اطلاع ندارم.

او ادامه داد: نایب رئیس اول تشریافتی و الکی است. یک مسئولیت اجرایی در فوتسال دارم اگر در این زمینه کاری دارید در خدمتتان هستم.

کفاشیان در مورد حضو در جلسات و تصمیم گیری‌های کلان فدراسیون فوتبال گفت: جلسات هیئت رییسه که نهایی شود آنجا تصویب می کنیم. اما الان من در کمیته فنی دعوت شدم اما در جلسات حضوری شرکت نکردم.

وی با اشاره به اینکه در فوتسال هستم نه فوتبال گفت: در فوتبال نیستم، زانویم درد می کند نمی‌توانم دیگر توپ بزنم( خنده).برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 375609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟