رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان : شاید فقط پرسپولیسی‌ها در جریان حکم قرار گرفتند

روزبه وثوق احمدی در خصوص اینکه آیا رأی شکایت دستیاران مانوئل ژوزه از باشگاه پرسپولیس به دست فدراسیون فوتبال رسیده یا نه، گفت:
تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ رأیی در این خصوص به فدراسیون فوتبال نرسیده است اما شاید رأی به دست مسئولان پرسپولیس رسیده باشد هرچند که رأی از سوی دادگاه CAS صادر خواهد شد. اما به هر حال چون خود فیفا هم درگیر این پرونده بوده باید یک رونوشت از رأی به فدراسیون فوتبال می‌رسید که این اتفاق نیفتاده است.
روزبه وثوق احمدی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد که رأی دستیاران ژوزه هنوز صادر نشده باشد، افزود:
بله این احتمال وجود دارد که هنوز رأی صادر نشده باشد اما بهتر است از خود مسئولان باشگاه پرسپولیس در این خصوص سئوال کنید چون خود آنها می‌توانند بهترین جواب را به این سوال بدهند. البته از دادگاه CAS یا خود فیفا هم می‌توانید این سوال را بپرسید. خود من در رسانه‌ها و به صورت شفاهی شنیدم که حکم ۴۰۰ هزار دلاری دستیاران ژوزه صادر شده اما به صورت مکتوب چنین چیزی را ندیدم.
رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره اینکه امکان دارد رأی دستیاران صادر شود اما رأی ژوزه صادر نشده باشد؟ اظهار داشت:
بله احتمال این موضوع وجود دارد چراکه هرکدام از آنها پرونده‌ای جداگانه تشکیل دادند و این احتمال وجود دارد که آراء هم جداگانه صادر شود. البته این را باید بگویم که ما در فدراسیون فوتبال منتظر اعلام رأی نیستیم اما همانطور که گفتم تا این لحظه رأیی به صورت مکتوب به دست ما در خصوص این پرونده نرسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟