کدام بهترین گل تاریخ چمپیونزلیگ است؟ + عکس

نیمه دوم بازی یوونتوس و رئال از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و در حالی که رئال با یک گل پیش بود، کریستیانو رونالدو Ronaldo روی سانتر کارواخال، با پروازی بلند و زدن یک قیچی برگردان، دروازه بوفون را برای بار دوم باز کرد.
طبق آنالیز صورت گرفته، پای رونالدو در ارتفاع 2.38 متری بود یعنی تنها 10 سانت کمتر از ارتفاع دروازه. رئال این بازی را 0-3 برد اما تیتر یک تمام نشریات ورزشی دنیا و رسانه ها به گل رونالدو اختصاص یافته است. فوق ستاره پرتغالی در بازی های ملی یک گل مشابه به ثمر رسانده بود اما در رده باشگاهی نه با اسپورتینگ و یونایتد و رئال نتوانسته بود با قیچی برگردان گلزنی کند که در نهایت شب گذشته در ورزشگاه یوونتوس و مقابل بوفون توانست به این مهم دست یابد.
از شب گذشته در رسانه ها این بحث درگرفته است که گل رونالدو زیباتر است یا گلی که زیدان در فینال لیگ قهرمانان سال 2002 وارد دروازه لورکوزن کرد.
زیدان در آن بازی گل دوم رئال را با یک والی به یادماندنی به ثمر رساند و همان گلریال زمینه ساز نهمین قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ شد. زیزو که این بار به عنوان مربی رئال، تماشاگر قیچی رونالدو بود و بهت زده نیز به نظر می رسید، در نشست خبری پس از بازی به شوخی گفت که گل او زیباتر از گل رونالدو بود. نظر شما چیست؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟