رکورد باورنکردنی یوونتوس در آلیانس استادیوم

بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین رئال و یوونتوس امشب در تورین برگزار خواهد شد. آلیانس استادیوم میزبان رئالی هاست؛ ورزشگاهی که دژی تسخیر ناپذیر در سه سال و نیم سال اخیر نشان داده است.
یوونتوس پس از تساوی 1-1 دوازده سپتامبر برابر کیه وو، در 75 بازی رسمی اخیر خود در ورزشگاه خودی، تنها یک بار شکست خورده که به همین فصل برابر لاتزیو بر می گردد(1-2). 64 برد، 10 تساوی و تنها یک باخت حاصل کار بانوی پیر در 75 بازی خانگی اخیر در همه رقابت ها بوده که آماری فوق العاده محسوب می شود.
از 10 تساوی، 6 تساوی در لیگ قهرمانان برابر سویا، بارسا، مونشن گلادباخ، لیون، تاتنهام و بایرن بوده و 4 تساوی هم در سری آ برابر اینتر، کیه وو، فروزینونه، و تورینو.
آخرین تساوی خانگی یووه برابر تاتنهام(2-2) در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود؛ اما بیانکونری در بازی برگشت موفق به برتری 1-2 شدند و صعود کردند.
جالب تر اینکه در 49 بازی از این 75 بازی، یوونتوس حتی یک گل هم دریافت نکرده و موفق به کلین شیت شده است. تنها 4 تیم آتالانتا، لاتزیو، تاتنهام و سویا بوده اند که در آلیانس استادیوم موفق به زدن بیش از یک گل شده اند. هر 4 تیم دو بار دروازه یووه را باز کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟