چهار سد و چهار رودخانه وحشی

بازی های حساسی در مرحله یک چهارم نهایی امسال پیش رو خواهد بود و مطمئنا تقابل‌های یک به یک جذابی را شاهد خواهیم بود. در زیر به جذاب ترین تقابل ها پرداخته ایم.
کاسمیرو- دیبالا 
در حالی که کاسمیرو گل‌های بسیار مهمی در چمپیونزلیگ به ثمر رسانده مثل گلزنی در دیدار مقابل یوونتوس، ناپولی و پاری سن ژرمن، هدف اصلی او در دیدار امشب در تورین، تلاش برای حذف دیبالا خواهد بود. مهاجم آرژانتینی به روزهای خوبش بازگشته و 5 گل در 6 بازی اخیر به ثمر رسانده است .او سال گذشته در همین مرحله موفق شد دو گل وارد دروازه بارسا کند. حالا هر دو طرف به دنبال پیروزی در این تقابل آرژانتینی – برزیلی هستند که به تیمشان کمک کنند به دور بعد صعود کند و شانس خود برای حضور در جام جهانی و فیکس بودن را افزایش دهند.
لوئیس سوارز- آلیسون بکر
لوئیس سوارز، مهاجم اصلی بارسلونا مقابل رم خواهد بود و مقابل یکی از روی فرم ترین گلر‌های حال حاضر جهان به میدان خواهد رفت. تقابل او با یک گلر بسیار آماده می‌تواند از جذابیت های به خصوصی برخوردار باشد. سوارز 18 گل برای بارسا در چمپیونزلیگ زده ولی حدود یک سال است که در این رقابت ها گلزنی نکرده و امیدوار است بتواند با گلزنی مقابل بکر، این روند ضعیف را پایان بدهد.
خامس - استیون انزونزی
خامس خیلی سریع به یکی از کلیدی ترین بازیکنان بایرن تبدیل شده و در دیدار اخیر این تیم مقابل دورتموند، موفق شد یک گل و دو پاس گل به ثبت برساند تا تیمش 6-0 پیروز شود. در سانچس پیزخوان، مطمئنا او تقابل بسیار دشواری با انزونزی پیش رو خواهد داشت. انزونزی برای جبران غیبت بانگا تلاش خواهد کرد و باید دید که کدام یک در این تقابل موفق تر خواهند بود.
محمد صلاح - کوین دی بروین
دو کاندید اصلی کسب عنوان بازیکن برتر سال لیگ برتر، در دیداری تمام انگلیسی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. صلاح با به ثمر رساندن 37 گل آماری استثنایی داشته و دی بروین نیز 20 پاس گل ارسال کرده است که این آمار هر دو را در صدر فهرست ها قرار می‌دهد. هر چند که سبک بازی و اهدافشان متفاوت است ولی هر دو تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را برای باشگاهاشان داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟