نوری: علی کریمی مربی بزرگی خواهد شد

مهدی تارتار برای حفظ جایگاه پارس در بین تیم های بالای جدول در نیم فصل دست خرید چند بازیکن با تجربه زد که سرشناس ترین آن ها محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس و بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی بود. پارس البته در نیم فصل دوم نتوانست نتایج خیلی خوبی بگیرد و با تحمل شکست در برابر سپیدورد در هفته بیست و ششم برابر سپیدرود تا حدود زیادی شانس رسیدن به سهمیه آسیایی را از دست داد. محمد نوری هافبک باتجربه فوتبال ایران ، کاپیتان سابق پرسپولیس و بازیکن تیم ملی در سال های قبل که در نیم فصل دوم به پارس جنوبی آمده است اما اعتقاد دارد پارس در بازی های اخیرش که هیچکدام با برد این تیم همراه نبوده مستحق پیروزی بوده است و بدشانسی مانع نتیجه گیری این تیم شده است ضمن اینکه پارس تا آخرین لحظه برای کسب جایگاه مناسب در جدول رده بندی تلاش خواهد کرد. گفت و گوی محمد نوری بازیکن باتجربه تیم پارس جنوبی را در زیر می خوانید:
سال ۹۶ از نظر فوتبالی برایتان چطور سالی بود؟
سال 96 از نظر فوتبالی سال بدی نبود. درواقع سال متوسطی بود ولی نقطه مثبتش این بود که در نیم فصل دوم به تیم پارس جنوبی آمدم. پارس تیم خوب و جوان و آینده داری است و در این تیم خیلی راحت می توان فوتبال بازی کرد و لذت برد.
برای سال جدید چه آرزوی فوتبالی کردید؟
ابتدا امیدوارم که سال فوتبالی خیلی خوبی داشته باشم. همچنین امیدوارم تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد و سالی به دور از مصدومیت برای فوتبالیست های ایرانی باشد.
اولین بازی تیمتان در سال جدیدبرابر سپیدورد با شکست همراه بود؟ چه شد که نتوانستید نتیجه بگیرید؟
ما بازی با سپیدورد را خیلی خوب شروع کردیم و نیمه اول حاکم بازی بودیم و توانستیم تاکتیکمان را به تیم حریف دیکته کنیم. به خصوص در آن زمین که شرایط خوبی برای ما نداشت. درست است که زمین صاف بود اما توپ کاملا در زمین می ماند اما بچه ها خیلی خوب دویده و خیلی خوب جنگیدند. متاسفانه روی یک اتفاق گل خوردیم و چندین موقعیت را نزدیم. بعد از دریافت گل حریف به بازی مستقیم روی آورد و بازی سخت شد . با اینحال حداقل مساوی را می توانستیم بگیریم درحالی که شکست حقمان نبوده و دور از انصاف نبود.
علی کریمی همبازی سابقتان در پرسپولیس و تیم ملی کار مربیگری را شروع کرده و مقابل تیم او بازی کردید. نظرت در این باره چیست؟
از افتخارات من این بوده که دو سه سال در پرسپولیس و سه چهارسال در تیم ملی کنار علی آقای کریمی بازی کردم. ایشان بازیکن بسیار بزرگی بوده و فکر می کنم در مربیگری هم می تواند بسیار موفق شود و برایشان آرزوی موفقیت دارم.
پارس تقریبا شانس کسب سهمیه را از دست داد. نگاه منطقی به این تیم در حالی که این تیم جایش در نیمه بالای جدول است باید چگونه باشد؟
بازیکنان و کادرفنی تمام تلاششان را انجام می دهند مطمئنا تا روز آخر هم با همین انگیزه و قدرت ادامه می دهیم و می جنگیم و بقیه اش دست خدا است. اما اگر منطقی بخواهیم نگاه کنیم واقعیتش این است که در چند بازی اخیر حقمان برد بوده اما متاسفانه بدشانسی گریبانگیرمان شد و امتیاز نگرفتیم. در بازی با سپیدورد هم همین اتفاق تکرار شد ولی قول می دهیم در این چهار بازی آخر تمام تلاشمان را بکنیم و بهترین نتیجه را بگیریم.
پرسپولیس تیم سابقتان اینروزها درگیر مسابقات آسیایی است. فکر می کنید این تیم امسال بتواند در آسیا به موفقیت برسد؟
پرسپولیس در این فصل بازیکنان خوبی دارد و به نظرم می تواند به راحتی از گروهش صعود کرده و به مرحله بعدی برود. البته در مرحله بعدی کارش سخت است اما همانطور که گفتم امسال پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد که می توانند کمک کنند این تیم بازهم به مراحل بالاتر برود. 
و بالاخره تیم ملی در حال آماده سازی برای جام جهانی است. شرایط این تیم را چگونه می بینید؟
برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در جام جهانی خوش بدرخشد. تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد مخصوصا در قسمت حمله و بخش تهاجمی که مهره های تاثیرگذاری و خوبی داریم. امیدوارم و این شانس را داریم که بتوانیم در جام جهانی موفق شویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟