پاشازاده: از کمیته داوران متشکرم

پاشازاده در رابطه با دیدار سخت این هفته‌شان با داماش گیلان گفت: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و ما روی غافلگیری گل اول را در نیمه اول از حریف دریافت کردیم باوجود آنکه موقعیت‌های بسیاری داشتیم اما نتوانستیم از آنها بهره ببریم و با شکست وارد رخکتن شدیم. اما در نیمه دوم بازیکنان باهوش‌تر کار کردند و توانستند بازی را به نفع خودشان برگردانند و در نهایت با گلزنی بازی باخته را بردیم. به نظر من همه چیز در این بازی خوب بود و ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم که خب توپ‌هایمان به گل ننشست.
او در کمال تعجب باوجود آنکه در خیلی از مواقع از قضاوت Judgment داوری گلایه داشت این بار به تقدیر و تشکر از تیم داوری این مسابقه پرداخت و گفت: اگرچه معتقدم روی گلی که دریافت کردیم داوری نقش بسزایی داشت و نباید آن خطا گرفته می‌شد اما در کل داوری خوبی را در این دیدار حساس شاهد بودیم. البته در بین بازی اعتراض‌ و دلخوری‌های از داوری بود که این یک اتفاق معمول و همیشگی است. به نظرم باوجود حساسیت‌های بسیار در رقابت‌های لیگ دسته دوم با توجه به آنکه نظارت کمتری به این مسابقات می‌شود تیم داوری خوبی برای رقابت ما و داماش گیلان انتخاب شده بود و بابت این موضوع از کمیته داوران تشکر می‌کنم.
سرمربی شاهین در پاسخ به سوالی که آیا با وجود صدرنشینی‌شان باید آنها را قهرمان و یکی از تیم‌های صعودکننده به لیگ دسته اول دانست گفت: به هنوز بازی‌ها تمام نشده و بازی‌های زیادی تا پایان این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته دوم باقی مانده است. به نظرم 5 بازی آینده‌مان خیلی چیزها را دستخوش تغییر خواهد کرد و نمی‌توان از حالا گفت کدام تیم می‌تواند صعود کند، باید منتظر ماند و سعی و تلاشمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم همین روند را به خوبی ادامه دهیم.
وی افزود: مثل سابق می‌گویم که ما بازی به بازی پیش می‌رویم و به فکر بازی هفته آینده‌مان با سردار بوکان هستم و هیچ قولی به کسی نمی‌دهم بلکه سعی می‌کنم روند خوب و موفقیت‌آمیزمان را پیش بگیریم؛ همین. به چیزی جز این فکر نمی‌کنم اگرچه همیشه گفته‌ام اهدافی که دارم بزرگ است ولی نه قولی می‌دهم و نه پیش‌بینی از قبل برای جایگاهی که در آینده به دست می‌آوریم یا نه، خواهیم داشت.
او در ابتدای فصل اعلام کرده که بود در گروه مرگ قراردارند و با تاکید به این موضوع خاطرنشان کرد: این گروه از ابتدا مشخص بود که گروه سختی است البته فرقی نمی‌کند در چه گروهی باشید چون برای صعود در کل کار سختی در پیش دارید و همه می‌خواهند تلاش کنند تا به لیگ یک صعود کنند. شما اگر فاصله امتیازی صدرنشینان دو گروه را با یکدیگر مقایسه کنید پی به سختی کار و تلاش تیم‌های دو گروه خواهید برد. ضمن آنکه من روز اول با وجود آنکه اعلام کردم در گروه مرگ قرار داریم ولی این را هم گفتم که ما برایمان فرقی نمی‌کند و تلاش می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم.
پاشازاده در پایان برای تیم محبوبش آرزوی موفقیت کرد و نظرش در رابطه با بازیاستقلال Esteghlal در لیگ و آسیا را اینطور بیان کرد: استقلال خیلی خوب روند موفقیتش را در این بازی ادامه داد باوجود آنکه بازیکنان ملی‌پوش این تیم خسته بودند. آنها مطمئنا اگر همین روند منطقی و خوب روال گذشته را در آسیا هم پیش بگیرند می‌توانند در آنجا هم موفق باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟