درکلاسیکر؛ حمله زنبورها به جشن قهرمانی بایرن

پس از گذشت 27 هفته از بوندسلیگا، بایرن با کسب 66 امتیاز در صدر قرار دارد و شالکه 49 امتیازی این تیم را تعقیب می کند. بروسیا دورتموند، حریف امشب بایرن نیز با 48 امتیاز در رده سوم قرار دارد.
بایرن در دو سال اخیر هرگز در بازی های خانگی مغلوب نشده و با ادامه همین روند در برابر دورتموند می تواند جشن قهرمانی بگیرد. در سوی مقابل، دورتموند نیز می تواند با برتری بر بایرن و توقف احتمالی شالکه، یک پله صعود کرده و رده دوم را از آن خود کند.
بایرن می تواند با کسب پیروزی در این دیدار، ششمین قهرمانی پیاپی خود را در بوندس لیگا مسجل کند. در صورت شکست یا تساوی شالکه مقابل فرایبورگ، باواریایی ها می توانند برای اولین بار پس از سال 2000 با پیروزی در مقابل تماشاگران خودی جشن قهرمانی برپا کنند. بایرنی ها در آخرین دیدار خود در لیگ که پیش از بازی های دوستانه ملی برگزار شد در مقابل لایپزیش شکست خوردند. در حالی که شاگردان اشتوگر با پیروزی 1 بر 0 مقابل هانوفر، شانس خود را برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده بیشتر کرده اند.
بایرن مونیخ در آخرین دیدار خود در لیگ مقابل لایپزیش با نتیجه 1 بر 2 شکست خورده است. سیستم چرخشی در استفاده از بازیکن باعث شده است این تیم اولین شکست خود را در سال 2018 متحمل شود و این تیم در این بازی به دنبال جبران این شکست خواهد بود. در این دیدار، انتظار می رود بایرن مونیخ حاکم میدان بوده و در مقابل تماشاگران خودی به پیروزی دست یابد.
دورتموند در 12 دیدار اخیر خود در لیگ تحت هدایت اشتوگر شکست نخورده است، اما آن ها در مقابل سالزبورگ در لیگ اروپا شکست خورده و از دور رقابت ها کنار رفته اند. اشتوگر برای تثبیت جایگاه خود در دورتموند برای فصل آینده، باید تدبیری اندیشیده و وضعیت تیم خود را از نظر حمله و مالکیت توپ بهبود بخشد.
یوپ هاینکس در بازی روز شنبه می تواند چهارمین قهرمانی خود را در لیگ با بایرن مونیخ جشن بگیرد. در سوی دیگر میدان و بر روی نیمکت دورتموند، پیتر اشتوگر در 6 دیداری که در بوندس لیگا و با تیم های مختلف در مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته، تنها یک امتیاز کسب کرده است و به نظر می رسد در این هفته نیز کار دشواری در پیش روی خواهد داشت.
برای بازی امشب، دورتموند غایب بزرگی چون مارکو رویس دارد که به دلیل مصدومیت همسترینگ در کلاسیکر را از دست داده است. دیگر غایبان دورتموند، عمر توپراک، کاگاوا و یارمولنکو هستند. در جبهه بایرن نیز نویر، برنات و کومان مصدوم هستند و حضور ژروم بواتنگ نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. با این حال آرین روبن به این بازی خواهد رسید.
بایرن که در 35 دیدار اخیر خود در بوندسلیگا شکست نخورده، در 5 مصاف اخیرش برابر دورتموند حداقل دو گل به ثمر رسانده است و شانس اول کسب پیروزی محسوب می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟